waar laat ik de kinderwagen binnen

Ik ben zwanger en heb de volgende vraag:
Wij hebben een erg kleine hal, waar je wel met de kinderwagen doorheen kan, maar waar de kinderwagen zeker niet kan staan. dan kan je niet meer binnen of buiten en niet naar t toilet.

Ik heb bedacht dat ie op zich best in de woonkamer kan staan, maar ja, waar?? en dan wordt de vloer toch continue vies van de wielen enz?
Graag tips hoe anderen dat doen.
( garage en schuur geen optie)
 
Hoi, wij hebben hetzelfde probleem, ook wij hebben een kleine hal. We hebben de kinderwagen bij onze eerste twee gewoon in de woonkamer gezet in de buurt van de achterdeur. Hier leggen we een mat neer (droogloop mat) dan wordt de vloer niet de hele tijd vies. Nu we weer zwanger zijn van de derde doen we hetzelfde. We komen met de kinderwagen altijd achterom binnen. Kom je bijvoorbeeld altijd door de voordeur zou ik een mat in de buurt van de gangdeur leggen zodat je niet de hele woonkamer doorhoeft met de kinderwagen. Succes.
 
Toen ik van de eerste en tweede nog in een bovenwoning woonde, hadden we een soort van fietshaken in de hal. Als de ligbak dan naar boven was kon ik de wielen opgevouwen aan die haken hangen en kon ik er wel nog langs. Ook niet heel ruim maar toch. Beter dan helemaal niet.
 
tja dat probleem hebben wij ook.
ik heb in de hal toen ook een extra mat gelegd,zodat al de regen daar op kan druppelen.
de wagen ruimde ik wel zo snel mogelijk op in de auto.

 
Terug
Bovenaan