Waar laat je je andere kind(eren) bij bevalling?

<p>Hoe doen jullie het met je andere kindjes tijdens de bevalling? Mn moeder woont 200 km verderop. Schoonmoeder is geen optie want die is zelf hulpbehoevend. Schoonzussen waar ze normaal blijft zijn dan zelf net bevallen of zijn op vakantie. Help?</p>

Die van ons gaat naar oma.
Ene oma wist niet zeker of ze kon ivm druk O regelmatig seizoenswerk. Daarom met andere oma afgesproken dat kind daar heen gaat. Zij heeft haar vakantie daarvoor uitgesteld want ze snapt zelf ook wel dat kind ergens heen moet. (Schoon)zussen zijn ook allemaal op vakantie. Evt zou overdag een vriendje in de buurt ook kunnen, maar dat wordt snachts al wat lastiger.
Heb je vrienden of buren waar je terecht kan? Om hoeveel kinderen gaat het?

Spannend!!! Buurvrouw? Of iemand anders waar je redelijk contact mee hebt. Ik denk als je verteld wat er aan de hand is en dat het in minder dan 5 uur gaat gebeuren dat niemand daar moeilijk over gaat doen. Iniedergeval heel veel succes met jouw bevalling ?

Spannend!!! Buurvrouw? Of iemand anders waar je redelijk contact mee hebt. Ik denk als je verteld wat er aan de hand is en dat het in minder dan 5 uur gaat gebeuren dat niemand daar moeilijk over gaat doen. Iniedergeval heel veel succes met jouw bevalling ?

Vrienden wonen allemaal door het land verspreid. Degene die het meest dichtbij wonen (op anderhalf uur) zijn tegelijkertijd uitgerekend. Kunnen we ook niet op rekenen. De buren zijn ook niet op rekenen. Buurvrouw is 90 en kan nauwelijks voor zichzelf zorgen.
Verder is er niemand in de buurt die we een beetje kennen omdat we net verhuisd zijn. Gaat om 1 kind, een meisje van dan net 2. 

Vrienden wonen allemaal door het land verspreid. Degene die het meest dichtbij wonen (op anderhalf uur) zijn tegelijkertijd uitgerekend. Kunnen we ook niet op rekenen. De buren zijn ook niet op rekenen. Buurvrouw is 90 en kan nauwelijks voor zichzelf zorgen.
Verder is er niemand in de buurt die we een beetje kennen omdat we net verhuisd zijn. Gaat om 1 kind, een meisje van dan net 2. 

Is bij mij altijd welkom maar denk niet dat je je kindje zomaar ergens achterlaat :) en dan moet je nog in de buurt wonen ook.
Gaat ze al naar de crèche? Anders daar iemand aanspreken? 

Terug
Bovenaan