waar laatste flesje geven

Hello,
waar geven jullie het laatste flesje voordat zij/hij de nacht ingaat? Korten jullie het voeden/knuffelen/alleen spelen dan in (volgens rust en regelmaat) of kan het alleen spelen event. achterwege gelaten worden. Isis (7 weken) krijgt sinds gisteren 5 flessen om de vier uur, laatste flesje rond 23.00uur,
x Esther

Hoi!

Ik leg mijn zoontje alleen na zijn laatste fles direct weer terug in zijn bed, dit doe ik al vanaf het moment dat hij 5 flessen krijg.Hij krijgt hem nl tussen 22h30 en  23h00 en dan wil ik ook graag naar bed.Hij accepteert dat ook en slaapt dan heerlijk door tot de volgende morgen!

Groetjes Daphne

hallo...

Bente krijgt haar laatste flesje rond half 11, 11u, (meestal moeten we haar wakker maken) en die krijgt ze boven op haar eigen kamertje...tijdens het verschonen, na de fles gaan we altijd even babbelen enzo...daarna drinkt ze altijd nog een klein beetje(ze krijgt de fles niet in 1x op) en dan wijst ze de fles af...ze geeft dan heel duidelijk aan dat ze wil slapen, ook al is ze net een half uurtje wakker. dus dan doen we haar maar weer in bed! en ze is dan ook zo vetrokken...en wij dus ook...

Hoi Esther,

Ik hield de laatste fles zo rustig mogelijk.
Wakker makken, luier verschonen en flesje geven. Dit alles zonder te veel herrie (praten, bijgeluiden) en met weinig  licht.
Na het boeren legde ik mijn zoontje direct weer terug in bed. En dan ging hij weer verder slapen.
Ik zou het in ieder geval niet te gezellig maken. Het is toch de bedoeling dat je kindje meteen weer gaat slapen lijkt me.

Groetjes,
Marianne

Wij gaven de  nachfles altijd in het schemerdonker op zijn kamer. Eigenlijk werd ie dan niet eens wakker en legde we hem zo terug. Geen luierwisseling of spelletjes.
Wel even lekker kroelen natuurlijk!! Als ze zo warm tegen je aan liggen te slapen...schattig!

Ik maak mijn zoontje (nu 4 maanden, 5 flessen) om 22.00 uur wakker, geef hem een schone luier en de fles, boertje doen en direct weer naar bed. Inderdaad niet te druk maken met veel praten, licht of gekke dingen. Ik geef de fles gewoon op zijn kamertje. Hij gaat altijd weer slapen zonder te mopperen, tot de volgende ochtend.

Groetjes Jenneke

Terug
Bovenaan