Waar lachen jullie kleintjes om ?

Hoi Hoi,

Gister zaten we in bad. Jari lag lekker op mijn buik.. het badeendje had ik vol met water gezogen en dat kneep ik op jari zijn buik uit. Hij had het niet meer van plezier haha was zo grappig ;) hij had echt de grootste lol.
Verder kan jari echt niet tegen kietelen.. ook gegarandeerd schaterlachen haha

ik word er echt zo vrolijk van als je hem hoort schateren haha zo grapig gezicht en gehoor ;)

Ben benieuwd wat bij jullie een succesnummer is :)

Oe en hoe zijn favoriet. Vandaag ging ze stuk om boe! En mijn hoofd verdween niet eens. Als we kusjes en haar nek geven of blazen op dr buik.
Ik krijg altijd tranen in mijn ogen van geluk. Ik smelt bij die schaterlach :)

oh dat weet ik eigenlijk niet ! jari deed het redelijk snel geloof ik.. nou komt vanzelf !!

ja mooi is dat het !? je blijft het ook uitlokken hahaha het is zo bijzonder om te zien en horen haha maakt je dag goed ;)

Hier wel af en toe met geluid, maar nog niet echt schaterlachen. Las van de week dat dat meestal rond de 6 maanden komt, maar ja de ene is daar eerder bij dan de ander :)

Blazen op de buik of in de nek en gekke geluidjes zorgen voor het grootste succes. Kiekeboe wordt ook steeds leuker.

Ik kan bij aniek een lach tevoorschijn toveren door liedjes te zingen of te klakken met mijn tong.. ze lacht me ook altijd uit als ik haar poepluier verschoon.

Rivano heeft voor het eerst met geluid gelachen rond de 15 weken!zijn broer rende achter een ballon aan door het huis en dat vond ie zo prachtig dat hij schaterde van de lach...ook pas toen zijn zus aan het touwtje springen was,weer schateren,heerlijk toch!!verder vooral heel veel lachen maar dan zonder geluid over vrolijke brabbels!

liefs jootje

Terug
Bovenaan