waar laten jullie de vieze luiers?

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Wij zitten te twijfelen wat we handiger vinden.
Zo'n luieremmer met van die zakjes erin, een normale luieremmer of de luier meteen in de vuilcontainer kiepen.

Wie heeft er ervaring met  zo'n cassette luieremmers? Is hij echt zo handig als ze zeggen.

Kruimel

Wij hebben gekozen voor de Diaper Champ. De cassettes die je in die andere luieremmer moet doen vind ik erg duur en in deze kun je een gewone vuilniszak/pedaalemmerzak doen en heb je ook geen last van vieze luchtjes.

Groetjes Elise

Hoi hoi,

Ik heb gekozen voor een luieremmer met navulcasette's die de luiers na het deponeren in de emmer vacuum verpakken. Hij is was niet zo heel duur was toen een actie prijs en heb daar gelijk gebruik van gemaakt. Toen ik het badje kocht dat was ook een actie zat alles er compleet bij maar die emmer ga ik zometeen gebruiken om het badje te vullen.

Liefs Fruit Girl 35 wk

Hoi hoi.
Ik doe de vieze luiers gewoon in geurzakjes (te koop bij de kruidvat) en dan in de gewone vuilnisemmer. Deze staat bij ons toch op balkon...
Gr sandra

wij hebben een hele leuke "metalen" emmer gekocht. en ga luiers apart in boterhamzakjes doen en niet lang laten staan. Ik vind die speciale emmers en navulling te duur en ook nog eens ontzettend lelijk! haha

Wij hebben ook een diaper champ en hij werkt perfect.  
In onze  gemeente hebben ze een  luier recyclesysteem. Je kunt gratis plastic zakken ophalen bij de kinderdagverblijven en het gemeentehuis en er staan containers waar je de volle zakken in kunt dumpen.
Die zakken passen weer mooi in de diaper champ dus een handig systeem hier  

Wij gebruiken ook het luiersysteem van de gemeente, super! Scheelt ook een hoop ruimte in de gewone container.

Terug
Bovenaan