Waar let je op?

Ik heb aan mijn vk gevraagd welke hun adviseerde en zij noemde er een paar op en toen heb ik gewoon een keuze gemaakt. Niet in gelezen of zo.
Groetjes Myranda

Wij nemen gewoon het bureau waar onze verloskundige het meest mee samenwerkt. Ga me er verder ook niet in verdiepen. Je moet toch een beetje geluk hebben met wie er komt denk ik.
Liefs Mij

Ik zou ook afgaan op wat moeders in je omgeving kunnen vertellen. Een vriendin van mij was zo tevreden over haar kraamzorg, dat ik bij mijn 2e mij bij hen heb aangemeld. Ik weet niet waar je woont, maar als je een beetje in het midden van Nederland woont (regio A'foort/Utrecht) dan kan je je ook daar aanmelden. Ze heten 'Het Kraamcentrum' (www.kraamcentrum.nl). Superzorg! Ze leveren meer dan de vereiste zorg, dus ook voor manlief en ze doen de hele was enz. Ze doen gewoon wat nodig is. Daar selecteren ze hun verzorgsters ook op: bereid zijn om meer te doen dan noodzakelijk.

Succes,

Anne

Ik kreeg van MvM een blaadje met alle kraamzorg bureaus bij ons in de buurt. Ik heb er een gebeld en wat info toegestuurd gekregen. Dat beviel en toen heb ik me aangemeld.
Later hoorde ik van vrienden dat het een goed bureau is.
Wel heb ik 8 dagen maar 3 uur. Ik hou niet zo van vreemde in mijn huis en mijn vriend neemt 2 weken vrij!

Groetjes Sonja

Ik heb mijn kraamzorg gister al geregeld, Had wel wat specifieke eisen, ivm met mijn geschiedenis. Ik heb de hulp van mijn zorgverzekeraar ingeschakeld en die adviseerden mij dit buro. Klein, maar daardoor kunnen ze wel de dingen doen, die ik belangrijk vind. Dus.. zet op papier wat jij belangrijk vind en vraag evt je verzekering om hulp..

Groetjes! en Succes!

Ik heb het bureau genomen waar ik de vorige keer goede ervaring mee had. Onze kraamhulp was echt supergoed. Ook mijn man kreeg een fruithapje, en kon tussen de middag een dutje doen, want ook voor de mannen is het zwaar en wennen! Ik heb heel lang bv gegeven, maar Eline werd altijd door papa uit bed gehaald en verschoond, ook midden in de nacht.

Ook kookte onze kraamhulp tussen de middag warm, want hoe huishoudelijk en lief mijn man ook is, koken kan hij echt niet.

Dus ik kreeg meer verzorging en ze deed meer huishoudelijk werk dan dat ze eigenlijk zou hoeven doen.

Ik heb in mijn vorige zwangerschap advies gevraagd bij de verloskundige. Dat kraambureau is me toen heel goed bevallen, dus nu heb ik hetzelfde aangevraagd. Ik heb ook voorkeur gegeven voor dezelfde kraamverzorgster, zou leuk zijn als ze er nu weer bij kon zijn.

Terug
Bovenaan