Waar leuke / makkelijke / goede schoentjes te koop?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Jurian heeft eigenlijk nog niet echt schoentjes / slofjes aan.
Nu hij gaat staan en aan de tafel langs loopt valt ie veel onderuit vanwege onze gladde vloer..
Misschien is het dus danook handig dat ie slofjes / schoentjes krijgt..
Hebben jullie tips? Of weten jullie leuke websites?

Lfs
Janet
Mv Jurian 06-07-2007

Hallo,

Wij hebben vorig weekend voor hem sokken gekocht met eronder helemaal antislip. Doe ze aan bij onze zoon als soort en met sloffen. Heb ze bij de babyplanet gekocht 6.50 euro dacht ik zo.

En we hebben gympen gekocht met antislip ook bij de babyplanet 8.50 euro voor als we weg gaan bijv op de fiets of in de buggy.

En we hebben sandaaltjes gekocht bij de kruidvat 5 euro was een actie! Gewoon leuk.

Als ze gaan lopen is mij vertelt dat ze het eerst beter zonder schoenen kunnen doen. Vandaar de sokken met helemaal antislip op de onderkant voor binnen op onze houten vloer.

Groetjes

Diarich

Hoi,

Als we weg gaan heeft Kyra slofjes of sokken aan. Voor de rest heeft ze alleen blote voeten. Dit omdat ze wat exceem op haar voetjes heeft en dit op deze manier niet erger wordt.
Schoentjes kunnen niet aan omdat ze te dikke voeten heeft. dus de maat is dan wel goed maar der enkeltjes zijn dik zeg maar

Ik zou voor sokjes of schoentjes kiezen met antislip en anders op blote voeten.....

Groetjes,

Frieda

Voor Marissa hebben we schoentjes met zachte zool van LaCoste en Adidas. Verder heb ik van die leren slofjes gekocht. Volgens mij heten die Zootjes of zo. Die zijn ook helemaal zacht maar als ze willen gaan kruipen/staan/lopen dan hebben ze wat grip op de grond.

Weet je wat helemaal handig is? Sokslofjes. Je kunt ze bestellen bij rainbowbabies.nl
Het zijn sokken met een leren zooltje erom heen. Moet je maar even kijken op de site. Daar kun je ze goed zien. Ik vind ze handig omdat ze bijna nooit uitglippen. Dat had ik bij gymschoentjes en slofjes wel.

Terug
Bovenaan