Waar leuke regenlaarsjes mt 23 te koop

Hallo allemaal,

Mette heeft leuke regenlaarsjes met kleine bloemetjes van de Hema waar ze met regen veel plezier van heeft alleen zijn deze te klein. Ik kan nergens leuke laarsjes vinden voor een leuk prijsje. Er zijn wel van die uberschattige laarsjes met herebeestprint maar die zijn meteen 23,50 en dat vind ik voor een paar plastic laarsjes niet meer leuk.

Ik ben bij de hema geweest maar die had alleen grotere maten. Iemand een suggestie?
gr.Ing

Hoi Mascha,

Die heb ik gezien ja en we hebben ook een paartje gekregen (te klein) in het rood alleen...ik vind die zo slap en ben dan toch bang dat ze slecht zijn voor die kindervoetjes in de groei. Hoe bevallen ze jou? Ze hebben helemaal geen binnenkantje wat verstevigd is. Tis alleen maar soepel rubber... Hoe bevallen ze jou?

gr.Ing

Hey Ing,

Ze zijn inderdaad niet verstevigd ofzo maar omdat Roan ze niet echt vaak aan heeft vind ik dat niet zo erg, ik had ze gekocht omdat we in het voorjaar naar de camping gingen en daar beviel het orima vooral smorgens deed ik ze aan tot het gras gedroogd was en dan kreeg hij andere schoentjes aan.
Eigenlijk heeft hij ze daarna nog maar 1 keer aangehad en ik neem ze over 2 weken mee naar Frankrijk op vakantie...

Groetjes Mascha

Terug
Bovenaan