Waar leuke winterslaapzakken te koop??

A

Anoniem

Guest
We willen ons dochtertje nu in een winterslaapzak doen alleen waar hebben jullie je slaapzak vandaan en is dit mouwloos of met lange mouwen??

Groetjes mij

Ik ben benieuwd wat voor reacties je krijgt.
Ik ben namelijk al heel lang op zoek naar een (betaalbare) slaapzak met afritsbare mouwen.

Bij prenatal. Daar heb je ze met afritbare mouwen en zijn rond de 20 euro. Ze zijn vaak in de aanbieding en dan kosten ze een paar euro minder. Zag pas volgens mij bij het kruidvat ook winterslaapzakken, maar dan zonder afritbare mouwen. Waren niet zo duur geloof ik, precieze prijs weet ik niet.

helemaal mee eens, PRENATAL
ook wij hebben de winterzak met lange mouwen die je eraf kan ritsen
ideaal ding en rond de 20 euro

groetjes riana

Zelf hebben we daar ook over zitten denken en hebben besloten zonder mouwen te
kopen.
Het leek me zo zielig omdat hij nogal met zijn armen beweegt 's nachts.
We doen hem dan gewoon een warm truitje aan.
We hebben ze gekocht bij de Hema voor € 15 per stuk.

Rachel

Ik heb voor mijn meisje bij de C&A een heerlijke winterslaapzak met afritsbare mouwen gekocht. Ik geloof niet duurder dan vijftien euro.
Ze heeft hem al aangehad laatst, de verwarming deed het niet op haar slaapkamertje.
Hij was heerlijk warm.

Groetjes Hanneke

Ook hier een winterslaapzak zonder mouwtjes. Ik heb ze van de kruidvat. Zijn nog geen 8 euro als ze in de aanbieding zijn en ideaal vind ik. Linde heeft daar onder een rompertje met lange mouwen en een lekker warme pyama. Als ze 's morgens wakker wordt heeft ze het lekker warm, zelf haar handjes. Ik heb ze zonder mouwen omdat ik 15 tot 20 euro echt te duur vindt voor een slaapzak.
Groetjes Anja

Hi,

Ik heb een winterslaapzak gekocht bij de hema, voor 9 euro. Deze is wel mouwloos, maar Tom draagt een romper met lange mouwen en een warme pyama.

Nens

Terug
Bovenaan