waar ligt jullie kindje het liefst in of op....?

hoi hoi

ik vroeg me eigenlijk af waar jullie  moppies het liefst in liggen..

onze sophie zit het liefst in haar wipstoeltje(leg haar wel vaak plat) tegen woordig gaat ze met wipstoel en al door de kamer heen zo hard wiebelt ze erin....
daarnaast vind ze het ook wel lekker om op eeen kleed te liggen en de box vind ze ook wel ok, alleen daar houdt ze het nooit heel lang in uit..
Is ze het zat in de box of op het kleed dan kan ze nog wel een half uur in haar wippertje zitten en zichzelf prima vermaken....

nu vraag ik me wel eens af , of ik dan de box niet meer moet promoten, haar er niet zo gauw moet uithalen( let wel ik haal haar er niet bij de eerste kik uit, maar wel als ze harder begint te huilen), maar daar en tegen vind ze het op een kleed ook best..

hoe lang liggen jullie kindjes in de box?

alvast bedankt,...

liefs tobi

Emma ligt veel en lang in de box. Ze speelt lekker met de babygym en de speeltjes aan de boxspiraal. Als ze moe begint te worden zet ik de mobiel nog even aan en daarna gaat ze dan weer in bed. In de wipstoel zit ze nooit zo heel lang en op de grond heb ik haar nog niet. Wij hebben een laminaatvloer en 2 katten en geen kleed dus dan zou ik  het boxkleed op de grond  moeten leggen en dan vrees ik dat de katten erop gaan liggen. Bovendien vindt ze het echt prima in de box. Lekker hoor! Ik vind het wel een veilig gevoel als ze in de box ligt. Kan ik rustig even naar boven lopen oid.

groetjes, da77

Tieme ligt ook veel in de box, we hebben wel een wipstoeltje maar dat vindt de hond ook lekker liggen dus dan ben ik bang dat hij erbij in gaat liggen. Dat is ook de reden dat hij niet op een kleed op de grond ligt maar hij vermaakt zich prima in de box.

De babygym is erg leuk en vooral ook dingen proberen te pakken waar hij eigenlijk net niet bij kan.

groetjes Anke

Hoi,

Marin ligt echt het allerliefst in haar eigen bedje.
De box vindt ze ook wel leuk, maar ze wordt het wel snel zat. Als ik dan de trap oploop met haar, dan begint ze echt te lachen en te kraaien, is gek op haar bedje/kamertje.

Het wipstoeltje vindt ze niks. Ik zet haar er wel eens in, maar dan ligt ze te draaien en te wurmen om eruit te komen.

Liefs Annemarie

Hoi,

Chelsey vind de wipstoel ook erg leuk!! Ze maakt de leukste geluiden en heel de wipper gaat heen en weer, zo leuk! Ik probeer zoveel mogelijk af te wisselen, dan weer de box, dan weer het speelkleed en dan de wipper. Ze vind de box ook wel leuk, maar merk dat het speelkleed meer favoriet is, dan kan ze alles goed in de gaten houden, haha. Wat ik alleen weleens jammer vind dat ze nog veel slaapt...begrijp me niet verkeerd, ik weet dat kinderen van slapen groot worden, maar ik kan zo genieten als ze lekker aan het spelen is! Maar ja ik weet dat naar mate ze ouder word ook meer wakker is, maar ik werk weer sinds 2 weken en mis haar gewoon!!

Groetjes Elise mv Chelsey (23-9-06)

Terug
Bovenaan