Waar monchichi aapje te koop regio utrecht?

Hallo,

Voor Mette zoek ik een monchichi aapje. Kennen jullie ze nog? Bruin met een banaantje in hun hand. Ik weet dat in Amsterdam een winkel zit die ze verkoopt maar daar kom ik voorlopig niet met 2 kleine kinderen dus ik zoek een verkooppunt dichterbij of online. Als iemand iets weet dan hoor ik het graag!

gr.Ing

Joepie! Ik ben ook helemaal weg van monchichiaapjes! En natuurlijk ken ik ze nog! Ik ben ermee opgegroeid !! Ooit opende ik er ook een topic over, maar het kan zijn dat dat nog op het voorjaarsforum was zelf...
Ik ga ook eens op jouw links kijken Linda mv Marissa.

Jammer dat ze niet meer in de winkel makkelijk te koop zijn he!
Ik heb nog wel die oude van mezelf, maar die is echt helemaal afgeknuffeld

Groetjes Babybelle

Hoi hoi

Ja ze zijn heel leuk he die monchichi
Ik had er vroeger ook een aantal en ergens moeten ze nog liggen
Elke keer als ik genoeg geld had gespaard dan kocht ik er weer een bij
Ik heb zelfs een heel grote eens gekregen voor mijn verjaardag en die noemde ik flaps
Met deze grote slaapt mijn jongste dochter altijd....die gaat dus al heel lang mee
Ze had een paar jaar geleden een periode dat ze nogal bang was in t donker
Ik kon me van mezelf ook nog die periode herinderen en weet nog dat ik toen die flaps heb gekregen en mijn moeder toen zei....nou die kan je mooi beschermen want hij is sterk genoeg
Ik heb hetzelfde aan mijn dochter verteld en gezegd dat ik er veel aan heb gehad, ik was namelijk toen ook niet bang meer
Ook mijn dochter heeft het geholpen....ze is een stuk minder bang, maar slaapt ook nooit meer zonder hahahahaha
Helaas want nu kan Jesse hem niet uitproberen.....misschien dat hij dan ook wat beter zou slapen

Succes bij het zoeken...en mocht je zo'n grote tegenkomen laat het dan even weten

Groetjes Xennah

Terug
Bovenaan