Waar mooie wiegjes te koop??

Hallo meiden,

Ik heb werkelijk alle sites waar kinderkamers worden verkocht uitvoerig bekeken. (tijd zat he nu ik op mijn rug lig).
Echter ik heb nergens echt leuke stoere wiegjes gevonden. Ik vind het geen gezicht om zo'n kleintje in een groot bed te leggen dus we willen eerst een wiegje. Wie of wie heeft er een adresjes op internet waar leuke wiegjes te bewonderen zijn??

lfs ing

Hoi!

Als je geen bezwaar hebt tegen tweedehands, zou je ook op marktplaats kunnen speuren. Omdat de eerste nog in het ledikant ligt en we voor de tweede een wieg wilde, maar geen standaardwieg, hebben we daar ook maar eens geneusd. En geslaagd! een stoere knalrode retrowieg uit de seventies. De grootste mop was de prijs (35 euro), we hadden ca. 100 euro gereserveerd voor een mooie wieg. Gelsaagd dus. Elke dag de nieuwe aanbiedingen in de gaten houden, komen soms de mooiste en bijzonderste dingen voorbij!

Succes met zoeken en sterkte met liggen!

Groetjes Dionne/vis78

Hallo inge,

Allereerst mijn diepe respect hoe jij door deze moelijke tijd heen komt, petje af!!!

Nu maar hopen dat je andere kleintje hoog en droog bij jou blijft zitten, het is je zeeeeeeeeeer gegund.

Ons kleintje gaat op de zolder slapen, wij hebben op de 1e verdieping onze slaapkamer en een computerkamer, op de 2e verdieping nog 2 kamers en 2 bergingen.

Ik wil bv gaan geven dus dan wordt rooming-in aanbevolen.
Nu hebben we een complete kinderkamer gekocht maar wou geen bedje op onze kamer hebben, nu hebben we een hangwiegje besteld en o, wat is ie leuk!!!!

Het blijkt dat het kindje er ook sneller van in slaap valt doordat hij of zij door haar eigen beweging zichzelf weer in slaap wiegt.

Als je geinteresseerd bent kijk dan op: www.kindekeklein.nl, ze heb ben ook supermooie hemeltjes die je in verschillende kleuren kan bestellen.

Levering gaat ook erg snel en alles is natuurlijk, het wordt in een mooie katoenen plunje-zak geleverd.

lollifantje, 28 weken 3 dagen

Het ligt eraan naar wat voor wiegje je op zoek bent, wil je iets van ijzer of een rieten wieg.
Wij hebben een houten kroonwieg, het hoofdeinde is een grote kroon met gouden ballen erop. Je ziet ze niet zo héél veel.
Wij zijn er nog steeds heel blij mee, ik vind het nu al  jammer dat ze er ooit een keer uit moet en dan in zo'n saai ledikant.
Maar dan gaan we ook opzoek naar een appart exemplaar.

Succes met zoeken.
Groetjes Rene

Bij de Kids Factory (www.kidsfactory.nl) hebben ze leuke wiegjes. Op de internetsite zijn slechts voorbeelden te zien, je kan hem helemaal laten beschilderen zoals jij wilt. Wij hebben het wiegje 'heart' maar dan in het wit met een compleet andere beschildering.
Groetjes, Anakin.

Terug
Bovenaan