Waar naar toe op vakantie

Hoi,

Ik ben aan het verzinnen waar we in 2012 naar toe op vakantie moeten gaan.
Vliegen is nog uitgesloten...dit wil ik nog niet met onze zoon.
Hij wordt 30 april 2012 2 jaar. Wij willen weg laatste week juni / 1e week juli.

Hebben jullie tips?
Wij kijken nu zelf naar een stacaravan of een vakantie huisje.
En we willen niet meer als 1000 a 1250km rijden.

Ik ben nu echt even spoorloos zeg maar..even totaal geen idee waar ik naar toe wil.
Vorig jaar hebben we alleen maar regen gehad,en daar heb ik geen zin in.....

groetjes
 
Wij zijn een paar jaar geleden naar Cochem geweest ( rent-a-tent). Ons is het erg goed bevallen, het was een kleine camping, tenten die rond een veldje waren geplaatst.( klein/overzicht zwembadje) Dus de kinderen konderen lekker ravotten terwijl je ze wel goed in zicht kon houden. En er waren erg enthouste studenten die dagelijks activiteiten deden met kinderen. ( ook echt aangepast aan de verschillende leeftijden).
Niet onbelangerijk, het was niet duur, een niet te lange reistijd en ook voor jezelf wat te zien.
( maar ja,het weer is natuurlijk niet gegarandeerd)
 
wij zijn naar landal geweest in drenthe en bij het vennenbos (brabant), Vooral het laatste was erg leuk en ook bij slecht weer is er van alles te doen (speelparadijs, leuke restaurantjes, sub. tropisch zwembad). Hier kreeg ik de tip van center parcs en in duitsland en belgie hebben ze ook leuke parken.
 
Afgelopen oktober zijn wij naar Duitsland naar het Harz gebied geweest. Erg bosrijk, zeer mooi als je van wandelen houdt, wat wij dan ook veel hebben gedaan met de baby in zo'n draag back-pack. We zaten toen in een particulier huisje, via bellevilla, is goed bevallen.
2 Weken geleden zijn we met de boot naar Engeland gegaan voor een dagje kerstwinkelen, dat ging ook erg goed met die kleine.
Maarja helaas geldt voor al deze gebieden dat er geen mooi weer garantie bij zit.
Miss richting zuid-frankrijk? Dat is 2 dagen rijden en daar heb je meestal veel zon.
 
Ik las laatst een artikel over Zweden!! In zo'n blad voor 'ons' hahaha. Hadden ze getest met 2 kinderen en het was gigantisch bevallen! Nu willen wij dat ook een keer proberen over een paar jaar.. (dochter net 1 en nu zwanger van nummer 2 dus nu nog maar even niet)

Ik weet niet hoeveel km het is maar ben zelf al eens in Finland geweest en Scandinavie is zo ontzettend mooi, er is zoveel te doen! Misschien eens het bekijken waard?
 
Terug
Bovenaan