waar o waar leuke positiebikini te vinden?

He, overal zijn de gangbare maten uitverkocht, denk aan wehkamp, otto, prenetal, enz.
Wie weet er nog een leuk adresje?
Livera heeft geen bikini's maar 1 badpak, Hunkemuller was het ook niet.
Hoor het graag.

sjah dat is echt een goeie.... heb ook al alles afgelopen....

Ga het komende week maar eens proberen met mijn gewone bikini met een spaghetti truitje erover heen.... ik weet het anders ook niet!

succes met je zoektocht

liefs

Hoi,
Ik heb een bikinibroekje met een koordje en die kan dus nu niet meer zover dicht! Topje past ook nog goed.

Ik ga er echt geen positie bikini voor aanschaffen.
Maar dat is ieder voor zich.
Succes met je speurtocht!
Of kijk op positie-outlet.nl of baby walz.nl.

Groetjes Karin

Ik heb een Hunkemoller bikini gekocht, geen positie, maar je kunt daar broek en top los van elkaar kopen (maatstelling). Dus ik ben daar wel geslaagd. Verder heeft Noppies ook positie bikini's?!

En Prenatal.

Bikini kopen is ook voor mij een probleem. Op vakantie kon ik nog net mijn gewone bikini aan, maar dat gaat ook nu niet meer. Ik kan nergens slagen omdat ik ook wel grote borsten heb.
Mocht ik nog gaan zwemmen deze zomer dan doe ik over mijn top denk ik nog een hempje.

Ik heb namelijk ook het probleem dat men borsten nog groter zijn geworden. Misschien is het inderdaad een oplossing om een hempje er over te doen. Ik zal voor de gein proberen of ik er nog in pas, en anders winkel in winkel uit. Ik had er nog niet bij stil gestaan om boven en onderstukje verschillende maat te kopen bedankt voor de tip.

liefs

hmm.. grote maten zijn overal ook uitverkocht!!!!

al maanden lang! Echt belangelijk. Probeerde begin februari al wat leuks te bestellen, omdat ik veel zwem, en toen al was al het leuks uitverkocht. Heb nu een belachelijk duur zwart badpak gekocht, maar ja, moest toch wat!!

Liefs,

T

PS heb je bij bonprix ook gekeken?

Terug
Bovenaan