Waar of niet waar???

Dag moedertjes,

Even een vraagje: sommigen zeggen dat als je zwanger bent van de 2e dat ie langer blijft zitten en anderen zeggen weer dat het waarschijnlijk eerder zal komen....

Wat is waar? Ik hoop een klein beetje eerder....
 
hoi Miesje,

daar heb ik ook wel eens van gehoord, ik hoorde dat een 2e eerder komt. Mmmm, is niet zo te hopen want mijn eerste was 3 weken te vroeg. Maar ik hoop wel stiekum een beetje dat het eerder komt maar dan 2 weken ofzo.
Ik ben benieuwd of er nog mensen reageren met ervaring....

Ris
 
hoi meisje,

ik denk dat het kindje komt als het klaar is en bij de een is dat voor de uitgerekende datum en bij de andere daarna.
en het maakt niet uit of het je eerste tweede of derde is.

groetjes monique
 
hoi miesje ikwas van mijn eerste 9 dagen over tijd en van de tweede maar 3 van de derde maar liefst zeventien dagen die is toen ingeleid en nu ben ik acht weken zwanger van de vierde
ze zeggen dat de baby bepaald wanneer hij eruit wil dan geeft hij/zij prikkels naar onze hersenen dat bij ons de weeen in gang zet hoe fijner en ruimer het kindje het nog heeft hoe langer het blijft zitten zei een verpleegkundige destijds
een ding is bij mij een feit de bevallingen verlopen sneller de eerste duurde 32 uur de tweede 19 en de derde 2 uur maar die is dan ook ingeleid
 
Terug
Bovenaan