Waar plaatsen jullie je autostoeltje??

A

Anoniem

Guest
Vraagje; wij hebben een autostoeltje gekocht (maxi cosi Tobi) en nu hadden mijn man en ik er allebei een ander idee over waar we hem zouden plaatsen.
Hij wilde hem achter de bestuurders stoel plaatsen, dit vanwege als we lange ritten maken ik er als bijrijdster makkelijk bij kan. (zit wat in).

Echter ikzelf had het idee om hem achter de bijrijderstoel te zetten, dit vanwege de ritten die ik alleen met hem rij.

Hij staat nu inmiddels zoals ik hem wilde, maar we hebben afgesproken om het even te proberen, we kunnen hem dus zo weer de andere kant opzetten.

Wat is jullie ervaring?

Gr

Ik heb 'm achter de bijrijdersstoel staan. Ik vind het wel zo prettig om even over m'n schouder te kunnen kijken om te zien of alles o.k. is met m'n mannetje.
Als ik zelf op de bijrijdersstoel zit is het af en toe lastig om je om te draaien maar gelukkig is dat dan ook niet vaak nodig! En anders kan  ik altijd nog naast 'm gaan zitten tijdens langere ritten, toch?

Hoi

Wij hebben m ook achter de bijrijders stoel staan.
Ik heb ook gehoord dat dit de meest veilige plek is om m te zetten! Enne als t moet kun je je ook omdraaien om daar even wat te doen hoor, das mij ook gelukt :)

groetjes Evelien

Hoi

Onze dochter zit achter de bestuurder. Zo kan ik haar < als ik zelf rij > in de spiegel in de gaten houden. Anders ga je je steeds omdraaien en dat zorgt denk ik voor gevaarlijke situaties.

Nou doen we dit ook omdat onze zoon van ruim 4 1/2 zulke lange benen krijgt dat hij steeds tijdens het rijden in je rug zit te trappen.

Succes

Groeten Kirsten

Bij ons staat ie ook achter de bijrijdersstoel omdat we hebben gelezen dat dat inderdaad de veiligste plek is.

Wij hebben hem ook achter de bijrijdersstoel geplaatst. Ik zit vaak alleen met mn dochter in de auto dus dat vind ik makkelijker. Als we met zn 3-en zijn en we maken een lange rit, dan ga ik ook weleens naast haar zitten.
Groetjes van Sonja

Hoi hoi,

wij hebben de autostoel ook achter de bijrijdersstoel staan.

Groetjes Debby.

Daan zit langs mij op de bijrijdersstoel, is wel zo gemakkelijk als je geen 4 deurs auto hebt.
Maik is naar de achterbank verhuisd toen hij in de grote autostoel ging (nummer 2 of 3, zitverhoger met rugleuning).

Bij mijn man zit Daan achter de bestuurdersstoel en Maik daarlangs, dit hebben we bewust zo gedaan, omdat Maik heel lang is voor zijn leeftijd en dus altijd in je rug zit te duwen. Ik kan makkelijk mijn stoel iets naar voren zetten zodat ik er niet zoveel last van heb.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan