Waar pretecho in lockdown?

<p>Hoi allemaal! <br /><br /></p><p>weten jullie toevallig of er überhaupt pretecho’s gemaakt worden in lock down of doen ze dat in heel nl niet? <br /><br />ik wil heeel graag weten of ik een jongetje of een meisje krijg, maar bij mijn echo centrum doen ze helemaal geen pretecho’s ivm de lock down. <br /><br /></p><p>was benieuwd of meerdere van jullie hier wat over weten. En anders moet ik gewoon wachten tot de 20 weken echo! :)<br /><br /></p><p> </p>

https://www.pearlsofeden.nl/
Dit is een echo praktijk in Almere, die doen wel gewoon pretecho’s en geslachtsbepalingen nu geloof ik.

Ik heb hier in Amsterdam hetzelfde, onze echo centrum doet ook geen “extra” echo’s op eigenverzoek helaas. Heb het bedrijf in Almere ook een mailtje gestuurd ben benieuwd.. en anders inderdaad wachten tot de 20 weken

Zelf heb ik besloten de pret echo toch heel graag te willen doen en heb besloten een berichtje te sturen naar een pret echo praktijk in België. Ik kreeg gelijk reactie dat dit mogelijk is dus heb nu daar een afspraak gepland staan ? ! Succes !! ??

Terug
Bovenaan