waar slaapt jullie baby??

Hoi hoi,

Ik ben even benieuwd waar jullie kleine slaapt? Koen slaapt overdag in de kinderwagenbak, en na de voeding van 22.30 uur gaat hij in zijn eigen bedje. Het is beneden wel wat druk/onrustig voor hem omdat zijn oudere broertjes daar wel lekker spelen, ik wil ze ook niet steeds corrigeren, ze moeten maar lekker hun eigen gang gaan. Meestal slaapt hij wel goed.

Voor degene die nog moeten bevallen: heel veel succes gewenst! Spannend....

Groetjes
Ingrid

hoi,
Onze dochter slaapt op dit moment overdag beneden in haar wiegje en 's nachts naast ons bed in haar wiegje. Zodra ik weer een beetje op de been ben en hersteld ben van de bevalling wil ik haar op haar eigen kamertje laten slapen. Gelukkig slaapt ze overal doorheen en kunnen de kinderen hier rustig hun gang gaan.
Groetjes, Moon

heyhey

sochtends en smiddags slaapt aleiyah in de box beneden, savonds en snachts slaapt ze boven in haar eigen bedje, in haar eigen kamer.
ze slaapt in de box overdags omdat ik haar even goed het verschil wil laten kennen tussen dag en nachts.
snachts is het donker en stil, overdags is het licht en lawaai.
ik doe ook echt alles gewoon beneden hoor. stofzuigen, muziek aan, nathalia die rond rent, en gilt, alles! dat was de eerste paar dagen erg wennen voor haar, maar inmiddels slaapt ze overal doorheen.
en inmiddels slaapt ze snachts ook van 11 tot 5 door, dan wordt ze wakker (ik kan mn klok er gelijk op zetten hihi) dan geef ik haar de fles, valt ze weer in slaap tot 8 uur (ook hier kan ik mn klok weer op gelijk zetten)

de eerste paar nachten sliep aleiyah wel bij ons op de kamer, maar ze werd elke keer wakker van ons
(wij zijn nogal draaikonten als we slapen hihi) dus daarom is ze na 3 dagen naar haar eigen kamer gegaan.

dus wat slapen betreft hebben we het getroffen.

hoi hoi

Mara slaapt zoveel mogelijk in haar eigen bedje, de 1e week wel bij ons op de kamer in de reiswieg met kinderwagen-onderstel want haar bedje kregen we niet uit haar kamer hihihi hij paste niet door de deur!

ivm het warme weer slaapt ze middags vaak in de reiswieg beneden in de gang, dat is de koelste plek en avonds in de reiswieg in de tuin, in de frisse lucht

Als ze nachts heel erg onrustig is ivm het warme benauwde weer of krampen dan slaapt ze in de reiswieg bij ons. haar kamer is nl warmer dan die van ons en we kijken toch wel wat beste is voor haar. bij opa en oma sliep ze in een poppen-wiegje. ze moesten het bedje nog van zolder halen! Mara slaapt er wel goed om, Ook in de maxicosi in de auto of tijdens wandelen.

Avonds maken we haar kamer donker met een rolluik aan de buitenkant van het huis en gebruik ik mijn oude muziekdoosje, als teken van tijd om te slapen.

Nu wachten tot ze door slaapt, het is nu om de 3 uur voeden, ook nachts

hallo allemaal,

Jurjen slaapt overdag in de kinderwagen in de kamer en s'nachts bij ons op de kamer in zijn wieg. hij komt s'nachts 1 x maar daar zit nog geen vaste tijd op, meestal tussen 3 en half 5.

Overdag is hij aardig wakker bij tijden en heeft het eind van de middag een jengel uurtje.]

gister een hele fijne regel dag, van 12 uur s'middags tot 11 uur s'avonds heel veel huilen en alles wat we deden was niet goed op zijn manier. vandaag weer een tevreden kereltje.

groetjes maaike

hoi hoi

o bij ons slaapt demi altijd in het eigen kamer in haar bedje...
volgens mij zijn we de enigste....
volgens de kraamhulp was dat beter..
s`nachts slaapt ze redelijk door maar nog wel 1x voeden.

gr.

@sparkelgem

maakt niet uit hoor, alles is in principe wel goed dacht ik.
het kamertje van Mara was 30graden dus daar leg ik geen kind neer, vandaar
eigen bedje heeft onze voorkeur maar gelukkig slaapt ze eigenlijk overal goed

gr sabine

ik krreg juist te horen bij beide kindjes:
liever de eerste paar weken bij de ouders op de kamer. maar aleiyah werd gewoon wakker van ons, dus toen ging ze met 3 dagen al naar haar eigen kamer.

nathalia is een heel ander verhaal. die lag ook altijd bij ons op de kamer, maar toen werd ze een keer ziek (na anderalve maand) en toen had ik haar bij ons in bed genomen. grootste fout die ik ooit heb kunnen maken! moet eerlijk zeggen dat ik het toen heel fijn vond hoor. ze sliep tussen ons in, en wij hadden onze kussens wat naar beneden gedaan, zodat ze nooit onder onze dekens terecht kon komen. (haar voetjes lagen bij mijn hoofd, de rest daarboven) maar ze wilde dus mooi niet meer in haar eigen bedje slapen! dit heeft totaal anderhalf jaar geduurd. toen gingen we verhuizen en sliep ze vanaf dag 1 in haar eigen bedje, in haar eigen kamer. heb daarna ook echt geroepen: dit doe ik nooit meer.

dus mijn tip is idd: laat ze zo snel mogenlijk in hun eigen kamertje slapen en altijd in hun eigen bedje!

liefs, do

Terug
Bovenaan