Waar slapen jullie baby's??

Misschien een hele rare vraag, maar waar slapen jullie baby's s'nachts??
Ik heb er namelijk moeite mee om Kyan s'nachts op zijn eigen kamer te laten slapen, ben bang dat ik hem niet hoor enz.....Ook ben ik zelf niet snel ter been ivm een totaal ruptuur!!!
Overdag slaapt hij of in de box, of in zijn bed, raar dat ik dat dan wel durf!!!!!
Graag zou ik an andere mama's eens willen horen waar hun baby slaapt.

Groetjes Sandra

Hi,

Onze Isa (morgen 2 weken), slaapt overdag in haar eigen bedje, wij hebben wel de babyfoon aan.
's Nachts heeft ze tot afgelopen nacht bij ons geslapen omdat als het donker werd, ze niet in haar eigen bed wilde. Ze sliep dan op het aankleedkussen tussen onze hoofden in. Soms sliep ze zelfs bij mijn man op de buik, maar dat vonden we toch wel erg eng, ivm verstikking door het dekbed. Nu hebben we haar wandelwagenbak boven neer gezet en heeft ze vannacht tot de ochtendvoeding in die bak geslapen. Daarna even op de buik van mijn man en daarna op het aankleedkussen. We proberen dus de tijd dat ze in haar eigen kamer slaapt steeds te verlengen. Als ze hele nachten in haar kamer slaapt, dan gaan we haar weer in haar eigen bedje leggen.

Overigens: Isa slaapt ook sinds vannacht op haar zij. Ik weet dat het officieel niet mag, maar ze lijkt daar beter op te slapen. We hebben zo'n speciaal ding gekocht bij onze eerste waardoor ze niet op hun buik kunnen draaien. Dat heeft Isa nu ook. Pas als we alle rust en ritme gevonden hebben, gaan we haar weer op haar rug leggen.

Gr. Tamara.

Hoi Sandra,

Xavi Jay slaapt overdag gewoon lekker in de huiskamer in zijn box en snachts in zijn eigen bedje bij ons op de kamer.
Wij hebben namelijk maar 2 slaapkamers en de kids van mijn vriend hebben de andere slaapkamer en onze slaapkamer is groot genoeg dus zijn kledingkast, commode en bedje staan er gewoon helemaal. Heb de behangrand enzo ook tot de scheiding gedaan, zodat we er zometeen als hij snachts lekker doorslaapt heel eenvoudig een wand tussen kunnen zetten, deur erin en hoppa hij heeft zijn eigen kamer.

Groetjes Anouska

Hoi Sandra,

Xavi Jay slaapt overdag gewoon lekker in de huiskamer in zijn box en snachts in zijn eigen bedje bij ons op de kamer.
Wij hebben namelijk maar 2 slaapkamers en de kids van mijn vriend hebben de andere slaapkamer en onze slaapkamer is groot genoeg dus zijn kledingkast, commode en bedje staan er gewoon helemaal. Heb de behangrand enzo ook tot de scheiding gedaan, zodat we er zometeen als hij snachts lekker doorslaapt heel eenvoudig een wand tussen kunnen zetten, deur erin en hoppa hij heeft zijn eigen kamer.

Groetjes Anouska

Hoi,

Lieke slaapt overdag gezellig bij ons beneden.
Na haar fles ligt ze meestal een poosje in de box, soms in de wipstoel. En als ik dan merk dat ze moe wordt dan leg ik haar in de kinderwagen bak.

's avonds/ 's nachts slaapt ze ook in de kinderwagen bak en dan bij ons op de slaapkamer. Vinden we nu nog het makkelijkste.

Ik hoorde van de wijkverpleegkundige dat het niet goed is je kindje in de box te laten slapen. Ten eerste omdat de ondergrond te hard is. En ten tweede zodat ze straks weten dat de box is om te spelen en de kinderwagenbak/bedje om te slapen.

Wij lieten Lieke in het begin ook in de box slapen, maar doe dat nu niet meer. Als ze er nu wel in slaap valt, leg ik haar over in de kinderwagen bak.

Vinden jullie het ook allemaal zo snel gaan? As woensdag is ze al weer een maand!!

groetjes

Hoi,

Lieke slaapt overdag gezellig bij ons beneden.
Na haar fles ligt ze meestal een poosje in de box, soms in de wipstoel. En als ik dan merk dat ze moe wordt dan leg ik haar in de kinderwagen bak.

's avonds/ 's nachts slaapt ze ook in de kinderwagen bak en dan bij ons op de slaapkamer. Vinden we nu nog het makkelijkste.

Ik hoorde van de wijkverpleegkundige dat het niet goed is je kindje in de box te laten slapen. Ten eerste omdat de ondergrond te hard is. En ten tweede zodat ze straks weten dat de box is om te spelen en de kinderwagenbak/bedje om te slapen.

Wij lieten Lieke in het begin ook in de box slapen, maar doe dat nu niet meer. Als ze er nu wel in slaap valt, leg ik haar over in de kinderwagen bak.

Vinden jullie het ook allemaal zo snel gaan? As woensdag is ze al weer een maand!!

groetjes

hallo,

overdag laten we kyan ook in de box, of in zijn eigen bedje slapen....we verlengen de tijd ook met slapen op zijn eigen kamer zodat hij toch eraan went!!!!. S'nachts slaapt hij nog bij ons. Kan er nog niet aan wennen dat hij in zijn eigen bedje moet.....
Ook Kyan slaapt op zijn zij, ik wissel het af,links, rechts, rug!!!!!

groetjes

hai onze bryana slaapt overdags in de box,en in haar bedje.En snachts slaapt ze tot ze wakker word in haar bedje,daarna nemen we haar in ons bed omdat ze niet meer in haar eigen bedje wilt slapen!
Gaaap!
ze is nu 16 dagen.
groetjes bianca

Terug
Bovenaan