Waar slapen jullie kindjes?

Hoi, ik vraag mij af waar jullie kindjes slapen. Caspar heeft de eerste 8 weken in een wiegje / mozes mandje op mijn bed geslapen. Daarna heb ik zijn ledikantje naar mijn slaapkamer gehaald en slaapt hij daar in. Ergens tussen de 6 en 12 maanden wil ik hem in zijn ledikantje in zijn eigen slaapkamer laten slapen. Hoe doen jullie dat?

Kyan slaapt al vanaf dat hij een paar weken oud is op zijn eigen kamertje in een ledikantje. Bracht een hoop rust voor beide.

Connor heeft de eerste 3 weken bij ons op de slaapkamer gelegen in de wieg. Daarna in de wieg op zijn kamertje. Sinds hemelvaartsdag slaapt hij daar in zijn ledikantje want de wieg was te klein.
Hij heeft tot een week of 2 geleden op de dag ook nog wel af en toe beneden in de kinderwagenbak gelegen maar omdat die ook te klein is geworden slaapt ie nu alleen nog maar op zijn kamertje in zijn bedje.

Fedde slaapt in de wieg naast mij. In het nieuwe huis krijgt hij een ledikant en een eigen kamer, maar dan logeren wij eerst weer een paar weekjes bij hem op de kamer voordat onze kamer klaar is. Dan moet ik ook maar even kijken hie we het doen want ik vind het wel fijn hem naast me te hebben. Hoef er 's ochtends en s nachts dan alleen uit om te plassen want voor t voeden kan ik hem zo uit de wieg plukken.
'S ochtends ligt hij ook nog wel op z'n matrasje tussen ons in. Kunnen we net wat langer slapen. En ik vind het wel gezellig.

Wij hebben Tjerk met warm weer nog op onze kamer in de wieg. Als het dan weer wat koeler is gaat ie weer terug naar zijn eigen kamertje. Vind het heerlijk om hem naast me te hebben, maar hij doet sommige geluiden na (oeps hihihi) dus hadden we hem maar op zijn eigen kamertje gezet. Als straks (volgende week ofzo) zijn ledikantje klaar is blijft hij op zijn eigen kamer. Misschien dat ik de wieg bij ons op de kamer zet voor de hele warme dagen.

jayden slaapt vanaf dag 1 op zijn eigen kamertje in een ledikantje.
heb vrede met de baby foon met camera en kon hem dus als ik wilde toch zien vanuit mijn bed.
vond het belangrijk dat hij meteen een eigen plekje heeft en ook zo rustig voor ons.

Terug
Bovenaan