waar slapn jullie kindjes onder???

Levi heeft gewoon de kleertjes aan die hij overdag ook draagt, krijgt elke ochtend schoon aan, Hij slaapt in de wandelwagenbak, onder een dekentje die ik in een kussensloop het gedaan. Als het fris is in huis dan krijgt ie een slaapzakje aan.

falko slaapt met de romeper van die dag aan (teminsten als die niet net nat is geworden... toevallig gisteren avonden gespucht... net voor het slapen) en een slaapzak maat 60 om... af hankelijk van de warmte een dikker of dunneren (beide zonder armpjes).. en dan slaapt die bij onze in bed... met onze zomer dekbed over zijn onderlijf... als het koud is treek ik die iets hogen op... maar is meestal niet nodig...en zo slaapt die nu al een maand

Tara slaapt in een wiegje bij ons op de kamer, meestal in pyjama (soms als het warm is, in rompertje) onder een katoenen dekentje met een lakentje en een gehaakt kleedje (behalve als het heel warm is)

Jente slaapt in haar wieg met alleen een romper en slaapzakje aan. wij hebben alle dure dekentjes en lakentjes voor niks gekocht want beide dochters hebben er amper 3 weken onder gelegen. Zelfs als we Jente onder de dekens leggen als ze slaapt schopt ze ze nog weg. Daarom overgestapt op de slaapzak. en alleen een romper en zomerslaapzakje is volgens mij warm genoeg.

Hier slaapt Nick in zijn rompertje in de Puckababy (inbakerslaapzak). Daar overheen een lakentje, of deken + lakentje afhankelijk van de temperatuur. Overdag gaat hij wel eens in zijn kleertjes in de Puckababy, maar dan doe ik er verder niets overheen. Hij heeft het snel warm merken we!

Terug
Bovenaan