waar spelen jullie hummeltjes mee?

A

Anoniem

Guest
Hoi
Mijn dochtertje is bijna elf maanden, ze speelt voornamelijk met blokken, papier, bekertjes, enz.
Waar spelen jullie kindjes mee? Wel leuk als ik haar iets anders leuks kan geven (waar ik zelf nog niet aan gedacht heb)....
Liefs

Hoi        

Julia blokjes, ik heb pas een tol gekocht zo'n ding waar ze op moet drukken en dan herry maakt en rond draait.Boekjes.Ik heb een elektrischboekje dat liedjes zingt.
Die vindt ze helemaal geweldig!En een spiegeltje dat ook geluid maakt.Verder heeft
ze een loopauto wat ze ook helemaal te gek vindt.Heb nog meer speelgoed maar
ik doe alles in een mand en eens in de zoveel tijd verwissel ik het speelgoed.
Succes ermee...

xxx

Isis is ook bijna 11 maanden. Ze speelt met ballen, balletjes, bekers, boekjes, sleutels (blijft interessant) Ook alles wat papa en mama vast houden vind ze reuze interessant! Isis is druk aan het kruipen, zich omhoog trekken en staan en  lopen (nog niet los hoor!) Vanmorgen liep ze achter de wasmand, zo'n lief gezicht! Met haar verjaardag krijgt ze zeker een loopkar (van oma en opa) en van ons een loopauto (knalrood, echt super leuk ding) Maar ze kan zich ook vermaken met een leeg  melkpak. Laatst zat ze met een babypop te spelen (van haar nichtje), ook zo grappig,
x Esther,
trotse mama van Isis (29-11-06)  

Isis is ook bijna 11 maanden. Ze speelt met ballen, balletjes, bekers, boekjes, sleutels (blijft interessant) Ook alles wat papa en mama vast houden vind ze reuze interessant! Isis is druk aan het kruipen, zich omhoog trekken en staan en  lopen (nog niet los hoor!) Vanmorgen liep ze achter de wasmand, zo'n lief gezicht! Met haar verjaardag krijgt ze zeker een loopkar (van oma en opa) en van ons een loopauto (knalrood, echt super leuk ding) Maar ze kan zich ook vermaken met een leeg  melkpak. Laatst zat ze met een babypop te spelen (van haar nichtje), ook zo grappig,
x Esther,
trotse mama van Isis (29-11-06)  

Naomi is echt met de simpelste dingen druk: de reclamefolders zijn helemaal top! Heerlijk scheuren! Wasknijpers zijn ook een succes.
En verder vindt ze de stapelbekers leuk en boekjes. Vooral met van die glitters erin. En het liedjesboek is hier ook een favoriet.

Wilmi.

dinand speelt graag met doosjes waar hij iets kan stoppen en weer uit kan halen, dat vind ie echt helemaal geweldig, ook speelt hij graag met ballen en blokjes, mijn dochter heeft zo'n krukje van ikea, daar kan ie de hele dag achter aan schouwen, een geweldig gezicht,

groetjes susanne

Terug
Bovenaan