waar spullen voor kinderwagenbak kopen?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Wij hebben een Mutsy Urban Rider Next. Nu ben ik voor de kinderwagenbak opzoek geweest naar een moltonmatrasbeschermer, matraslakentje en lakentjes voor onder de dekens. Maar ze zijn allemaal veel te groot waardoor er veel te veel onder het matrasje gepropt moet worden en dus het matrasje niet meer recht ligt.

Bij de Prenatal konden ze mij ook niet verder helpen. Ze zeiden dat iedereen met een kinderwagenbak met dit probleem zit.

Weet iemand waar je wel passende maten kan kopen?

Bedankt voor jullie tips!

Groetjes Sylvia

Hoi,

Helemaal passend vind je het niet, tenzij je iemand kent die goed met een naaimachine overweg kan. Ik heb er zelf alles voor een wiegje in liggen, nog wel een beetje ruim maar goed dat is niet anders. Ik gebruik liever een laken en dekentje in de wagen dan dat dikke en grote dekbedje.

Syl
36 weken

Hoi,

Hier ook een die daar last van heeft.
Maar ik heb gelukkig een handige mama.
Dus die heeft alles voor mij gemaakt.
En dat is erg fijn want nu is er niemand die dit heeft en het is je eigen smaak.
Dus kan je het aan je moeder of schoonmoeder vragen.
Of iemand anders die je kent die erg handig met een naaimachine over weg kan.

groetjes mirjam (37 weken precies)

Hoi Syl en Mirjam,

Dank voor jullie reactie en tips. Wellicht hebben we een gat in de markt gevonden om passende matrashoesjes voor de kinderwagenbakken te gaan verkopen?

Uiteindelijk ben ik bij de Hema geslaagd, daar hebben ze 2 soorten wiegmaten en de kleinste komt praktisch overeen met de kinderwagenbak. Lang leve de Hema dus!! Ben er helemaal blij mee.

Groetjes Sylvia

Hai allemaal,

Als eerste een tip, leg op wat je ook in de bak hebt gelet altijd een hydrofiele luier. deze kun je mooi onderstoppen ter hoogte van het hoofdje. zo heb je minder maat werk nodig!!
daarnaast (ik heb een tijd als filiaal manager bij prenatal gewerkt) is het eigenlijk meer geldklopperij dan wat anders met al die spullen. Een wieg laken etc is prima. je moet toch ver instoppen. daarnaast heb je zo extra verschoning in combinatie met je wiegje. ik heb zelf een wikkeldeken van flees. je kent ze vast wel. deze kan de kleine heerlijk op liggen in de box, in de maxicosi en daar waar je even op visiete bent. leg vervolgens de kleine ingewikkeld en wel in de bak en klaar is moeders. ook een handig tipje bij echt koud weer, leg een kruik cq belly warmer in de bak. Zo blijft het moppie extra zeker van warmte. ik wikkel die in een dekentje of bijvoorbeeld in een moton beschermer van het ledikantje.

succes allemaal ermee. groetjes co.

Terug
Bovenaan