Waar te koop?Spenen zonder gaatjes

Hallo allemaal!

Wie o wie kan mij helpen aan adressen waar ik spenen zonder gaatjes kan kopen? Mijn baby drinkt erg snel de fles leeg (binnen 10 min.) en heeft daarom veel last van darmkrampjes en spugen. Ik heb al verschillende spenen geprobeerd, maar nog geen verbetering.

Alvast bedankt!

Er zijn geen spenen zonder gaatjes....dan kan je baby niet meer drinken dat is niet wat je bedoelt neem ik aan!! Hou het op spenen met 1 gaatje en neem tussendoor ff een pauze. Je kunt ook enkele schepjes johannesbroodpitmiddel gebruiken dan kan je het ook niet zo vlug leegdrinken en spuugt je baby minder..suc6

Er zijn wel spenen zonder gaatjes hoor maar ik weet zo niet waar je ze kunt halen ik heb ze destijds gekregen.Ik heb er geen meer anders mocht je ze wel hebben.De bedoeling van spenen zonder gaatjes is dat je er zelf gaatjes in prikt.Dus ze bedoelt wel degelijk spenen zonder gaatjes

Ik bedoel inderdaad spenen om zelf een gaatje in te prikken.Ik hoorde laatst van iemand dat ze zo'n speen gekregen had, maar wist ook niet waar vandaan. Dus ze bestaan wel...

net gelezen op mijn difrax bijsluiter (toevallig vandaag gekocht!!)
deze info van difrax.nl gehaald.

Opti-babyflessen GROOT 250 ml met flessenspeen

Artikelnummer: 733
Advies Verkoopprijs: € 6.99

Beschrijving: De OptiFles is ideale fles voor baby's - dankzij het ventiel en de vorm krijgt de baby minder lucht binnen en is de kans op darmkrampjes, spugen, oorpijn en vacuüm zuigen minimaal. De rammeldop is handig als speeltje dat je altijd bij de hand hebt!

Beste Antonia,

Mijn zoontje van 6 weken  oud  heeft flessen van het merk b-free. Hier zit een speciaal ontluchtingssysteem in om valse lucht tegen te gaan en zo de krampjes te verminderen. Ook hij heeft last van spugen en krampjes gehad maar door johannesbroodpitmeel door de voeding te mengen is dat nu zo goed als over.(van een aantal keren per dag spugen naar 1 of 2 keer per week) Ook drinkt hij nu niet meer zo snel zijn fles leeg omdat het johannesbroodpitmeel de voeding dikker maakt en  hij harder moet zuigen om het uit de fles te krijgen.  Ook geven wij  druppeltjes cinababy  van het merk VSM tegen krampjes. Wij merkten na een dag al verschil.
De flessen kun je bij prenatal kopen, het johannesbroodpitmeel en de druppels van vsm bij de drogist.

Veel succes ermee!

Terug
Bovenaan