waar te koop?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

ik heb gehoord at er speciale haakjes te koop zijn voor je bh te vergroten.
Nou ja de omvang van de sluiting zeg maar. maar nu weet ik niet waar je die kan kopen.
Ik heb ze wel bij babywalz in het boekje zien staan maar de levertijd is ongeveer 2 weken en dat vind ik best wel lang.
Weten jullie een winkel waar je deze kunt kopen?

Alvast bedankt.

Groetjes Fanny

Hoi fanny je krijgt ze ook bij hunkemuller.

Groetjes nancy

Hoi,

Ik heb die ook en gekocht bij de Hema. Ik heb er wel naar moeten vragen want ik kon ze niet vinden (weet nu weer niet waar ze liggen) maar ze hebben ze wel!

Succes ermee, Fleur

Hoi,
volgens mij kun je ze ook gewoon op de markt kopen.

groetjes

Ik heb ze ooit gekocht in een stoffen/handwerkwinkeltje. Ze zaten in het assortiment met o.a. gewoon elastiek band enzo.
Als ik de reactie zo zie is Babywalz dus wat omslachtig!

En o ja, ik heb er toen wel prettig gebruik van gemaakt...

Jacoline.

in elk geval niet bij de prenatal. ik een bladje had ik gelezen dat je ze daar kan kopen maar niet dus. Maar ik ga nu wel naar de hunkemuller of hema want ik kan ze wel gebruiken.

Ester

Ik heb ze vorige week bij de Hunkemoller gekocht. Gewoon even vragen bij de kassa, want ze liggen vaak achter bij de kassa. Er zitten er drie in een doosje, een zwarte, witte en huidskleur. Ik geloof dat ik er 7.95 voor heb betaald. Livera zal ze ook wel hebben.
Hou er wel rekening mee dat ze maar voor korte duur te gebruiken zijn, omdat je cupmaat ook zal veranderen en dan heb je er natuurlijk niks meer aan .

Terug
Bovenaan