Waar vindt je leuke bedjes?

A

Anoniem

Guest

Hoi allemaal,

Ik zou mijn zoontje van ruim 19 maanden graag over willen laten stappen van zijn ledikant naar een 'echt bedje'.  Ik heb al op internet gezocht, maar kan nergens een super leuke vinden, tenmiste, niet voor 'weinig'.

Zelf ben ik weg van dit bedje

maar is ie nogal prijzig!! Weten jullie waar zulke bedjes te vinden zijn??
bedankt!!
groetjes, mijn schatje

deze verkopen ze bij ikea 120 euro. lijkt een beetje.
bij leenbakker en zo verkopen ze ook leuke bedjes.
ik krijg er een kado van mijn broer. peetoom van mijn dochter.
wij gaan binnen kort eens rond kijken.
groetjes petra

Hiya!

Dat bedje wat jij zo leuk vind lijkt me heel simpel te maken, ik zou zeggen ga op zoek naar een leuke timmerman in jouw buurt en koop zelf het materiaal zodat de prijs ook leuk blijft. Volgens mij kan een beetje timmerman dat zo voor je inelkaar zetten hoor.

succes, ilja

Yoëll zn peuterbed is al 33 jaar oud. Is nog van zn vader geweest.

Toen ik het bed zag dacht ik, koop hout op de lengte van een peuterbed en aan de slag met de figuurzaag.

Of inderdaad een timmerman

kijk eens op www.tienerpark.nl en dan zoeken op juniorbedjes..... die wij willen is 180 euries en er zitten aan de zijkant nog wel spijltjes

deze is er dus in geloogd grenen en in het wit.....ik vind hem superschattig haha...

Suc6 met het kiezen....

Liefs Denise

Waar anders dan......

Whahahahaha!!!!
(geintje)

Esmé mv Kay

Maar ik ben dus ook op zoek naar een leuk bed voor een leuke prijs. Die van jou vind ik erg mooi! Wat kost die dan als ik vragen mag? De echt leuke die ik zie zijn rond de 400 euro. Te duur dus. Ik ga er nu naar google-en en als ik iets leuks tegen kom dan vul ik deze topic weer aan!

Groetjes Kirsten

(Ilya, goeie tip.. op zoek naar een leuke timmerman ....

Of bedoel je een timmerman die leuke bedden kan maken haha?! Sorry mijn saaie humor komt weer boven drijven.)

Terug
Bovenaan