waar vindt je winkels met zwangerschap kleding

hallo

ik zoek me rot op het internet   om maar leuke winkels met een beetje betaalbare
zwangerschap kleding te vinden

heb hier in de buurt alleen een miss etam en een prenetal

weet iemand in de omgeving spijkenisse,rotterdam .....
leuke winkels??

groetjes leonie

nee sorry ben niet bekend in die omgeving.
maar vaak heb je bij de grotere bayspeciaalzaken ook een afd met zw-mode.
en via internet kun je ook veel vinden, gewoon googlen.

hoi,

bij de h&m hebben ze vaak ook wel leuke en betaalbare dingen, als je naar hm.com gaat kan je ook online bestellen.

verder heb je geloof ik op de korte hoogstraat in rdam Future maman, dat is wel een hoop merk kleding maar ik kan niet in je portomonai kijken (hun hebben ook een website). Bij de burgerhout in sliedrecht hebben ze een hele afdeling met positiemode, ook van noppies enzo,..ik weet niet of de burgerhout in rdam (oostplein zit ie toch) dat ook heeft.

als je ff googled dat kom je zat online winkeltjes tegen.

succes

groetjes janneke mv lotte en feline, 14.1 wkn zwanger van nummertje 3

Hoi,

Je heb in Rotterdam ook de Vida Vita. (www.vidavita.nl)

De H&M in Rotterdam stelt jammer genoeg wel heel erg weinig voor, maar volgens mij is dat overal, want in Rijswijk stelt het ook niks voor. Maar als je even goed zoekt zie leuke kleren voor weinig.

Wat je ook kan doen, dat doen er ook veel is op marktplaats kijken, want positiekleding is best duur (vind ikzelf)

Je heb ook kleding van Mamalicious, dat is ook van Vero Moda merk, zijn best leuke kleding en die vind je echt in de positiewinkels.

Nou succes.

Gr. Ingrid

thanks allemaal

ik kom vast ook wel een x bij burghout dus zal ik daar ook gelijk even kijken
en anders gewoon rotterdam maar eens even in

H&M heb ik ook online gekeken maar alles is uitverkocht

ik blijf gewoon zoeken...

groetjes leonie

Hoi,

bij H&M moet je gewoon een weekje later nog eens kijken, dan zijn de voorraden wel weer aangevuld. Op dit moment krijg je bij Miss Etam, vanwege zoveel-jarig bestaan, 15% kortingsbonnen, (max 4), dus dat is ook mooi meegenomen. Heb er zelf bijvoorbeeld een zwarte broek voor 27,95 met nog korting gekocht... (Kwam dus uit op 22 euro ofzo).

Verder kun je qua bovenkleding veel met de normale mode: tunieken en a-lijn jurkjes die de taille direct onder de borst hebben, kun je erg lang aan! Heel fijn, want betaalbaarder, en heel handig... :)
En marktplaats is natuurlijk altijd een handige plek, :)

Terug
Bovenaan