Waar voelen jullie de voetjes?

A

Anoniem

Guest
He hoi

Waar voelen jullie de kleintjes schoppen en hoelang ben je zwanger?
Die van mij schopte staads onderin en de laatste week staads bovenin.Op controle bij de vk lag ze met haar hoofd naar beneden en op dat moment voelde ik haar bovenin schoppen.
Nu 4 dagen verder voel ik haar alleen onderin en ik ben ook bang voor een stuit.Mijn zoontje is ook bij 30 week in een stuit gedraaid en dat voelde precies zo.Hel;aas is hij nooit meer teruggedraait en met een keizersnede geboren.ik vind het heel toevallig dat deze dat ook doet en ben heel benieuwd waar die van jullie schoppen.Vooral de dames die wat verder zwanger zijn dan mij.(of zelfde periode.)

Ik ben 31 weken en voel hem al meer dan 5 weken op dezelfde plaats bovenin (de kant van mijn lever bij mijn ribben zeg maar) soms voel ik ook wat onderin maar kunnen ook handjes zijn??

Hallo,

Ik voel het kindje aan twee kanten. Links en rechts. Weet dat het zowel de armpjes als de voetjes zijn die ik voel.
Mijn kindje is al ingedaald en kontje ligt lekker omhoog, alleen kon het aldoor nog om de lengte as draaien waardoor de rug de ene keer links zit en de andere keer rechts.
Het meest voel ik bewegingen bovenin en die kun je ook erg goed zien, dan beweegt mijn hele buik.

Groetjes jmak

Hoi. Ik voel mijn kindje nu echt bij mijn ribben. Als ikzelf naar beneden kijk zeg maar aan de rechterkant. Hij ligt ook al wel ingedaald, dus ik krijg wat meer lucht maar ik kan merken dat zijn voetjes precies mijn ribben kunnen raken haha.. Gelukkig heeft ie niet veel ruimte meer om uit te halen..
Ook voel ik (denk ik) zijn armpjes of schoudertjes wat verder naar beneden. Die voel je dan vooral verschuiven of zo.. Erg grappig allemaal. Bij mijn eerste lag de placenta aan de voorkant en die nam best wel veel van de bewegingen weg, merk ik nu, want deze keer beleef ik het veel intenser!
Zal dat nog best gaan missen!!
Gr. Anne-Marie
37+3 zw van de tweede

Terug
Bovenaan