Waar zag ik dat nou????

Hoi meiden, laatst bij het internetten zag ik een setje dat te koop was met een paar ovulatietesten en een test waarmee je thuis het sperma kon testen. HEt was niet goedkoop iets van 80 euro, dat weet ik nog wel, maar ik weet niet meer waar ik het zag en nou kan ik het niet meer vinden. Weet iemand van jullie waar ik dat gezien kan hebben? Alvast dank je wel voor het meedenken.

Ik weet alleen dat die ovulatietesten op babybrabbel.nl te koop zijn. Zo veel testen voor zoveel euro. Maar voor de rest zou ik eht niet weten.
Succes met verder zoeken.

Groetjes M

Via Achmea Health shop kun je het baby startpakket aanschaffen (daarin zitten dus ovulatietesten en testen voor sperma). Let wel deze test zegt alleen iets over het aantal en niets over de beweegelijkheid. De test geeft dus aan of er genoeg (xx miljoen) spermazoiden per ml zijn. Dus de test kan dan wel positief zijn met het aantal, maar als de bewegelijkheid van het aantal slecht is, heb je nog steeds een probleem. De bewegelijkheid wordt alleen via een labtest bekeken.

Groetjes

Mariska, dank je wel. Het is niet wat ik had gezien maar wel wat ik bedoelde en nog goedkoper ook. Maar met jou omschrijving erbij twijfel ik dus wel weer of ik het wel moet kopen....

Zou niet zo'n test kopen als ik jou was hoor. Is zonde van je geld. Ovulatietesten natuurlijk prima, daar kun je ook wel wat uit opmaken, tenzij je een regelmatige cyclus hebt, want dan heb je eigenlijk ook geen ovulatietesten nodig.
Over de spermatesten sluit ik me aan bij Mariska. Je hebt er helemaal niks aan en ook als je wel bij de gyn. terecht komt wordt alles toch weer getest. Volgens mij kun je van het geld beter lekker uit eten gaan en naar de film ofzo.

Succes!
Joan

kijk eens op drogisterij.net, daar kun je alles op dit gebied krijgen en het word netjes per post bezorgd.
ik bestel daar al dit soort dingen en ben erg tevreden over hub service.
ik denk er trouwens ook over, maar de prijs houd me tegen, alhoewel al die ovulatie en zwangerschapstesten zijn ook duur en wie weet ligt het helemaal niet aan mij. Succes

Terug
Bovenaan