waar zijn de babyschoentjes te vinden????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

wie heeft er enig idee waar je leuke babyschoentjes kan kopen?
Echte schoentjes bedoel ik, niet van die dingen zonder steun....
Op timmys en JAKO-O heb ik er een paar gevonden, maar ik zou graag sandaaltjes willen voor de zomer, lekker luchtig...Op JAKO-O staan er hele leuke maar ik zou graag een beetje meer keus hebben dan 1 paar om uit te kiezen....
Heeft er iemand enig idee waar ze te vinden zijn?
Alvast bedankt!!

Groetjes
Tamara

Hoi,

Welke maat zou je kindje hebben nu denk je? Bij Van Haren verkopen ze schoentjes van het merk Elefante. Dat zijn goede schoentjes voor een leuke prijs. Volgens mij gaan sommige schoentjes vanaf maat 17, maar de meeste vanaf maat 19.
Eigenlijk hebben kinder schoenenwinkels al schoentjes vanaf maat 17. Zorg wel dat het schoentje een dichte achterkant heeft.

Eerlijk gezegd lijken sandaaltjes mij helemaal niet zo handig als hij nog niet echt loopt. Als hij dan namelijk kruipt, dan zijn zijn teentje zo bloot. Lijkt mij pijnlijk. Maar goed, het ziet er natuurlijk wel stoer uit.

Succes met zoeken.

Groetjes, Karin

Heej Karin,

Ik zal es op zoek gaan in de gewone winkels dan hoor
Maar die sandaaltjes op JAKO-O, zijn zo gemaakt dat ze dat dus niet kunnen krijgen...
Kijk maar es, ik vind ze wel stoer verder ook maar ga geen schoenen kopen zodat zijn voetjes de hele tijd open liggen hoor, dat zou idd een beetje zielig zijn heej...
Grtz
Tamara

Terug
Bovenaan