waar zijn de vaders!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben maarten de vriend van marisjuh22 en ik ben heel blij met onze zwagerschap ook al was het niet geplant.
ik zat nu al een paar uur op het forum te lezen maar ik kom helemaal geen vaders tegen ook is er geen forum onderdeel voor vaders wat ik heel jammer vind maar ja dan zo maar een berichtje.
Ik ben 26 en woon in budel mariska komt bij me wonen als ze zwagerschaps verlof krijgt het is wel een hele verandering ik heb dit huisje in april gekocht en er was maar 1 slaapkamer en alles was nog oud en ik had in de planning staan om alles op mijn gemak te gaan verbouwen maar nu moet het in een rap tempo maar het begint op te schieten   de baby kamer is bijna klaar en ze is pas net 9 weken echt mooi om dat allemaal te doen.
gisteren hebben we een keuken gekocht en die kom in april dus als de kleine komt is alles klaar
ik hoop nog meer toekomstige vaders tegen tekomen op het forum

groetjes maarten

Hoi Maarten,

Allereerst gefeliciteerd natuurlijk, en wat leuk dat je mee komt lezen. Er heeft hier een poosje geleden nóg 1 vader rondgezworven, maar daar heb ik al een tijdje niks meer van gelezen.
Waar je zou kunnen kijken (volgens mij hebben ze ook een forum) is www.vaderschap.org maar ook zonder forum is het een leuke site. Bij progress (plaatje linkerkant) kun je je gegevens invullen en zo de zwangerschap dagelijks volgen, hoe zwaar de baby is, hoe groot (gemiddeld natuurlijk), hoe lang je nog moet, en er staan reacties van moeders en vaders die in dezelfde week zitten.

Groetjes Saskia (35+3)

hoi hoi.
gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
veel mama's hier maar volgens mij geen vaders. je kan eens op www.ikvader.nl kijken. daar zijn dr papa's in overvloed.
sterkte met de verbouwing enne je kan ook heel gezellig kletsen met de (as) mama's.

hoi maarten,

keileuk dat je meeleest en zo meeleeft. Dus jij bent die beruchte kerel uit budel, haha. Marisje had al een topic geopend om te kijken wie er een beetje in de buurt woont, daar had ik al op gereageerd. Wij wonen in limburg, in Posterholt. Is niet zo ver van jullie. En blijf vooral gezellig meelezen en schrijven op het forum. Natuurlijk kun je ook op de forums die de andere meiden al aangaven rondneuzen

gr. Helen. mv 2 meiden en zv beebje 23+5

Terug
Bovenaan