waar zijn die klachten in eens??

Goedemorgen,

Vanaf innesteldag (om het zo maar te noemen) heb ik enigszinds last gehag van mijn borsten. Daarnaast voelde ik mij  af en toe (geestelijk)  moe (misschien meer dan anders) en had ik de 3de tot en met 5de week buikkrampen.  Dat zijn eigelijk alle "klachten" die ik steeds had.  

Nu lijken die "klachten"  steeds  meer af te nemen. Ik hen nu eigelijk alleen nog maar een heel klein beetje borstpijn. Tja dan raak je in de stress. Dus nu is mijn vraag als er in de 6de week waar ik nu in zit (ja ik weet het is nog maar erg pril) bijna geen "klachten" mee over zijn, moet ik mij nu zorgen gaan maken?

Als je bijvoorbeeld een miskraam hebt gehad moet je dat gemerkt hebben of niet?

groetjes Sky

HOI HOI
ja kan me voorstellen dat je wat begint te twijfelen....
Ik weet wel dat het bij niemand hetzelfde is!..de 1 heeft geen klachten..en de ander is doodziek..
Misschien kun je gewoon af en toe nog  eens een test doen?? heb ik ook gedaan hoor!! Ik had op een gegeven moment ook het idee dat ik weinig klachten had en heb toen weer een test gedaan..Maar moet zeggen dat de klachten diezelfde dag of avond ( of volgende dag) er weer waren..

Wanneer mag je voor de echo??
geen bloedverlies?
krampen??

hou de moed erin...waarschijnlijk heb je gewoon weinig last van het hormoon!!

Nog een test doen helpt volgens mij niet echt, als ik me niet vergis heb je ook na een miskraam nog even het zwangerschapshormoon in je.
Maar als je geen bloeding hebt gehad, zou ik me niet te druk maken en gewoon genieten fan het feit dat je je goed voelt! We zouden nog jaloers op je worden, want halve (of hele) dagen misselijk zijn is ook niet alles ;-)

ik had bij mijn zoon precies hetzelfde
op het moment rond het testen was ik steeds misselijk, toen ben ik 2 weken klacht vrij geweest en toen in de 7de week tsjakka!!!!! hondsberoerd en hoe!
Maar dit hoeft natuurlijk bij jou niet te zijn de een heeft meer kwalen dan de ander

Dit komt wel erg bekend voor ik heb ook wel eens een dagje dat ik zoiets heb van he ik ben nog niet misselijk geweest of dat je totaal niet moe bent en je borsten eindelijk eens zich rustig houden. Ik weet niet of het hoort (dat zijn dingen die je van je eerste dus niet onthoud toch maar opschrijven voor het geval nr3 ooit komt).

Voor alsnog ga ik er van uit dat dit er lekker bij hoort!

Hoi,

Ik heb inderdaad weleens gelezen dat je niet door een miskraam in eens geen klachten  meer zal hebben.
Het is geloof ik zo zolang er nog iets in je baarmoeder zit krijg je dat hormoon waar we allemaal zo lekker over lopen te mopperen. hihi.
Dus  maak je niet druk, geniet van je goeie momenten en net wat molly zegt ga bij twijfel gewoon naar de verloskundigen, die zijn er om ons te helpen en gerust te stellen.

Liefs   Pamma

quote: molly 3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-08-2008 10:53:43'));

HOI HOI
ja kan me voorstellen dat je wat begint te twijfelen....
Ik weet wel dat het bij niemand hetzelfde is!..de 1 heeft geen klachten..en de ander is doodziek..
Misschien kun je gewoon af en toe nog  eens een test doen?? heb ik ook gedaan hoor!! Ik had op een gegeven moment ook het idee dat ik weinig klachten had en heb toen weer een test gedaan..Maar moet zeggen dat de klachten diezelfde dag of avond ( of volgende dag) er weer waren..

Wanneer mag je voor de echo??
geen bloedverlies?
krampen??

hou de moed erin...waarschijnlijk heb je gewoon weinig last van het hormoon!!

Echo zal nog wel even duren, heb maandag mijn eerste afspraak bij de huisarts en dan kijk ik weer verder. Inderdaad geen bloedverlies of rare krampen. Ga er vooralsnog net als mijn man en alle medeforumgenoten vanuit dat ik nog altijd zwanger ben.

heb ondanks dat ik wel weet dat hormonen lang in het lichaam blijven toch een test gedaan (kon het niet laten) en die liet nogaltijd zwanger zien.

bedankt voor de berichten, voel me enorm gesteund.

Sky

hoi sky,

dit is mij eerste zwangerschap. en ik had dezelfde klachten als jouw en in de 5de week werden ze minder.voor de zekerheid heb ik maar weer een test gedaan.ik ga ervan uit zolang ik geen bloedverlies heb zit het wel goed. maar het blijft wel spannend allemaal. ik ben blij als de eerste echo is gemaakt en dat alles goed is!!

Terug
Bovenaan