Waar zijn goede schoentjes te koop?

Mijn dochtertje van 13 maanden loopt nu volop rond de tafel, bank en achter een loopkarretje. Ze gaat nu ook al stapjes los doen. We hebben beneden plavuizen, dus we laten haar dan zoveel mogelijk op blote voetjes lopen (dat is het beste volgens mij voor het goed leren lopen).

Ik heb al wel wat schoentjes voor haar gekocht, met van die nopjes op de onderkant. Maar die zijn toch nog best glad. Ze heeft ook (nog maar) maatje 19 en best smalle voetjes, dus veel schoentjes zijn al gauw te groot. Welke soort schoentjes gebruiken jullie en waar hebben jullie deze gekocht?

Groetjes,
Mama van Noa

hoi,

mijn   zoontje wil ok graag lopen en wij hebben laminaat dat erg glad met sokjes en blote voeten vind ik koud. ben ook eens gaan kijken.

omdat mijn zoon nog zo n vetkussentje heeft kan hij niet veel schoentjes aan.
bij de hema heb je slofjes die niet zouden glijden past bij ons niet maar misschien wel je dochter i.v.m. kleine voetjes.

heb ook goede schoenen gezien bij aktie sport lijken op slofjes met een speciale onderkant waar ze niet mee kunnen uitglijden. helaas hadden ze geen jongens kleur het was allemaal roze met wit zijn met vetters.

ik heb geen suc6 mischien jij meer.

Ik koop voor mijn dochters altijd schoenen bij een "duurdere" schoenenwinkel. Je betaalt wel meer, maar er zijn verkoopsters die je goed kunnen adviseren. En zeker als je kindje net loopt slijten goedkope schoentjes reuzesnel en blijf je schoenen kopen.
In deze winkels hebben ze ook vaak meerdere merken, met verschil tussen smalle en brede voetjes.
Binnen kun je ze het beste op blote voeten of slofjes laten lopen, ik heb voor mijn dochtertje zootjes en die bevallen hartstikke goed.

Hoi,

Mijn dochter heeft leren slofjes van de prenatal. Ze hebben geen klitteband, wat ik prettig vind. Ze zool is ook van leer en daardoor glijdt ze niet uit, maar ze zijn wel heel flexibel.

Groetjes

Ook ik ga naar een duurdere schoenenzaak. Ik heb 2x advies gehad van hen waardoor ik zonder wat te kopen weer weg ben gegaan. De 1e keer was omdat ze het nog niet nodig vond dat onze kleine meid "echte" schoenen aan moest. Zolang mogelijk op blote voetjes lopen vonden ze toch het beste. Wij hadden wel leren slofjes, zoals zootjes en boumy.
Pas ben ik keer geweest in de opruimingtijd of ik wel of niet al een andere maat schoentjes moest hebben. Toen gaven ze me het advies om het even aan te zien, omdat het een twijfel gevalletje was, om nu dure zomerschoentjes te kopen en zo dadelijk dichte schoentjes nodig hebt omdat het kouder/natter wordt buiten.
Vind ik toch netjes, ze hadden toch ook schoentjes van 40 euro kunnen verkopen en een maand later nog een keer omdat het dan kouder wordt buiten.
Voor de zekerheid heb ik het bij nog een andere duurdere zaak nagevraagd en zij gaven het zelfde advies!

Bij beide gaven ze in het begin ook het advies echte schoenen te kopen als ze 3 maand los kunnen lopen. Al die soorten schoentjes die kinderen daarvoor aanhebben zijn ook lang niet allemaal goed voor de ontwikkeling. Je moet echt weten waar je op moet letten. Het zou zo jammer zijn dat je nu de voetjes verpest, ze moeten er nog zo lang mee.

Ik denk dat je bij een schoenenzaak ala schoenenreus o.i.d. (krijg je daar eigenlijk wel advies??) ze het niet veel kan schelen, verkocht is verkocht.

Succes.

Hoi,

Toen onze zoon ging optrekken, lopen langs de tafel etc. had hij leren slofjes van de scapino. Qua zool&materiaal zijn ze vergelijkbaar met zootjes maar dan veel goedkoper, ongeveer €10,-. Ook van Difrax hebben ze leuke leren slofjes.
De eerste schoentjes waren zachte-zool-schoentjes van Dolcis. Het zijn leren schoentjes met een leren zool waaronder rubberen stukjes in gesplaatst zijn zodat ze niet over de vloer glijden. Daarnaast kan je er ook mee buiten lopen. Ik had ze al een tijdje, vooral op de fiets zijn ze warmer dan slofjes.
Mijn advies: kijk overal eens rond, bij de duurdere schoenenwinkel, goedkopere en goedskoopste. Je merkt vanzelf wel waar je je het prettigste bij voelt en waar de kwaliteit het beste is.

Groetjes!

Ik heb onze zoontjes pas de eerste schoentjes gekocht toen ze echt zelfstandig konden lopen. Tot die tijd heb ik ze anti-slip sokjes aangedaan, van een vrij duur merk (kan even niet op de naam komen, je hebt ze vanaf mt 19 en ook voor volwassenen), 8.50 Euro per paar (altijd nog goedkoper dan 40 Euro voor een paar schoentjes). Bevallen erg goed en hebben ze nu thuis nog steeds aan.

ik heb een paar slof schoentjes gekocht bij bristol voor 7 euro
mijn zoontje loopt 3 maanden en alle schoentjes vind ik van die bloken aan zn been enorme schoenen
stugge zolen   als hij ze past valt hij en gaat hij weer kruipen
deze slofjes zijn tot op zeker hoogte water dicht en heel soepel
met een rits dus zo aan en uit
hij valt niet glijt niet en loop als een kieviet
ik ben er voor nu blij mee
maar binnen heeft hij ze niet aan ze zijn echt voor buiten
op blote voeten is het beste
s6

Terug
Bovenaan