waar zijn jullie al mee bezig

hee allemaal,

vroeg me af waar jullie allemaal al mee bezig zijn voor de baby...?
stiekum al namen bedacht, net als ik..;-)
kijken voor kleertjes en kinderkamer?
was gewoon even benieuwd...
liefs

Wij zijn nog niet echt aan de gang, wij moeten de zolder nog verbouwen voor een kamer. Namen komen af en toe eens voorbij als we een leuke horen. Verder nog niets gekocht of gekeken.
Wel aan het 'bedelen' thuis voor een nieuwe kinderwagen. We hebben nu een zwarte Quinny en ik vind hem zoooooo saai , maar manlief wil er (nog) niets van horen.

@supertje, je bent er dus al bijna klaar voor ;-)
@mamamijn, haha succes met bedelen...

we zijn afgelopen zomer verhuisd dus hadden onze dochter haar ledikantje, commode al op de "babykamer'hier gezet.zij heeft nu de grote kamer met een groot bed. de babykamer heeft nieuw behang eraan, grijs/zilver met wit dus kan straks aangekleed worden met roze of blauw als we willen.voor de rest is alles nog goed van onze dochter en hoeven niet veel nieuw te halen...

wat namen betreft, de jongensnaam staat nog van onze dochter, de naam vinden we nog steeds erg mooi maar een meisjesnaam wordt drama.weten we nu al haha veel leuke namen maar niet de naam!
we hebben gelukkig nog even...

Tot nu toe heb ik alleen de kraam hulp geregeld
in mijn hoofd ben ik wel met van alles en nog wat bezig nu nog zorgen dat het er ook uit komt

Zo nu en dan hebben we het over de namen maar zijn er nog lang niet uit. Nu maar hopen dat we er eerder uit zijn als bioj mijn dochter, toen was de datum waarop in ingeleid zou worden al bekend en hadden we nog geen jongensnaam( wisten het geslacht niet)

We moeten ook nog aardig wat doen aan de babykamer.
Gelukkig hebben we nog wel eventjes

De kamer voor de oudste moet nog wel gestript en opnieuw gestuct en geverfd worden hoor. Dus zo snel zijn we ook weer niet hahahah. maar als ik het zo neer zet is het voor mijn gevoel niet zo veel. Hij is nu 8 maanden dus de spulletjes schuiven mooi door en het babykamertje is nog als nieuw. (hij is nog niet met slopen begonnen hahahah). De naam voor een meisje hebben we nog. En die voor een jongen ging in tegenstelling tot de vorige nu heeeeeel snel. Ik heb 3 namen geroepen, we waren allebei stil, ik noem er nog 1 en mijn man zegt daar zat ik net mee in mijn hoofd. Klaar hahaha. (Bij Tjerk heeft het een eeuwigheid geduurt en met 34 weken kwamen we Tjerk pas tegen) Kraamzorg heb ik inderdaad ook al geregeld. Zit alleen nog te twijfelen of we een 2e onderstel voor de wagen kopen of een duowagen.

Pfff wij moeten nog praktisch beginnen :) We hebben al wel een beetje over namen gepraat maar niets concreets. Ik ga me vanmiddag inschrijven bij het kraambureau. Maar we zitten nog middenin een verbouwing, dus de kinderkamer staat wel op de planning, maar nu nog even niet!

Terug
Bovenaan