waar zijn jullie kinderen helemaal gek van?

Jesse vindt bumba helemaal super.
Als er vliegtuigen voorbij vliegen gaat hij zoeken in de lucht,ook als hij net buiten is, wijst hij met zijn vinger omhoog en zegt hij daar? Ook  al is er geen vliegtuig.
Jesse heeft een knuffel hond die moet overal mee naar toe,daar knuffelt hij ook heel veel mee.
Muziek vindt hij super, hij gaat meteen dansen, dan moet ik meestal ook mee doen.
Op de wip wap en schommel is helemaal gaaf, daar wil hij meestal ook niet meer vanaf.

Ik ben benieuwd naar julllie dingen.

Groetjes Linda

Rik is dol op:

Autorijden
vliegtuigen
vrachtwagens
hopla
bibaboerderij
brandweer (thema van zijn feestje)

En doet hele dagen een vrachtwagen en vliegtuig na haha! En ja ik moet ook weleens als vlieguig door het huis (das weer wat minder haha).

X Saskia
mv Rik 22,5 mnd

anouk is gek op

ballen

nijntje

auto,s

autorijden

fietsen

vliegtuigen

helikopter

glijbaan

bellen blazen

en vast nog wel meer dingen die ik vergeten ben

gr petra

Hallo,

Dylano is helemaal gek van:

zandbak
Pitch & Potch (Baby TV)
Brandweerauto
De tuin aanvegen
Zand naar de hond gooien
Duplo stenen

En zo nog wel meer dingen... Hij vind eigenlijk alles wel interessant, maar met deze dingen ken hij zich toch wel t langst bezighouden haha.

Liefs Deb.

Bram is helemaal gek van:
blue's clues (een animatiefilmpje)
snuffie (zijn favo knuffelhondje) die overal bij is
glijbanen (hoe hoger hoe mooier)
het buiten zijn
auto's
motoren
dieren
leverworst (hahaha)
muziek (vooral piratenmuziek)

liefs ilona

Isabelle's favoriete bezigheden zijn:

1. Duplo
2. Alles wat met dieren te maken heeft.
3. Poetsen (samen met mama!)
4. Zandbak
5. Glijbaan
6. Met de kassa spelen

O, ik vergeet nog MUZIEK! die moet eigenlijk wel op nummer 1 of   2! Lekker dansen en zingen op K3. Je begrijpt natuurlijk wel dat mama zich op moet geven om de nieuwe k3 te worden...

Groetjes Babybelle

Hoi,

Bas is vooral gek op: zijn eigen gang gaan!
Maar auto's en tractors zijn ook wel erg stoer. Zand is volgens mij favoriet speelgoed. Bumba zijn lievelingsfiguur, maar Dora en Diego kijken op TV is leuker (zijn de favoriete van Eva, dus hij ziet het nog al eens). En de laatste tijd is hij helemaal gek op boekjes met plaatjes of foto's van dieren erin. Steeds maar weer opnieuw bladeren en alles benoemen op zijn manier.
En tot slot zijn knoopjes (hydrofiele luiers met een knoop erin). Zonder hun gaat hij niet slapen.

Groetjes, Karin

PS: Eigenlijk moet ik ook nog Eva even noemen. ALs we haar van school gaan halen, begint hij hier thuis al naar haar te roepen en hij is helemaal gelukkig als ze dan de school uit komt.

Terug
Bovenaan