Waar zijn we op vakantie geweest?

Hoi hoi,

Hier weereens een berichtje van mij.
Ik vroeg me af waar zijn we allemaal naar toe geweest op vakantie en hoe is het bevallen.
Wij zijn in juni een week naar Sunparks De Haan aan de Belgische kust geweest en daar gaan we vast nog weleens een keertje terug naar toe.Is supergoed bevallen.Mooie schone huisjes en een hele mooie omgeving met veel leuke bekende plaatsen in de buurt zoals, Knokke,Brugge,Blankenberge en Oostende.En maar een half uurtje rijden naar de Panne Plopsaland...Super.En jullie????

Liefs Kitty

Hey Kitty,

Wij zijn een weekje naar Paterswolde geweest. We sliepen in het huisje van mijn oom en tante. Ook zijn we nog 2 dagen naar Schiermonnikoog geweest (daar hebben ze namelijk ook een huisje!). Dus 2 vakanties in één.
We hebben heerlijk weer gehad en lekker genoten van elkaar.

Helaas moet ik maandag alweer werken. Bleeeeh!

Leuk is de Belgische kust he?! Zijn jullie nog naar Plopsaland geweest??

Liefs,

Tessie

Wij zijn in april/mei 24 dagen naar Florida geweest, helemaal super natuurlijk! Lydia heeft sindsdien de pretparkenkoorts dan ook flink te pakken. WE zijn deze zomer dan ook in een hoop Nederlandse pretparken geweest dmv allerlei kortings/vrijkaartjes, dus ze heeft haar hart kunnen ophalen! Volgende week gaan we een week naar Boedapest (vliegen) en met de Kerst gaan we een week naar het door ons alledrie zeer geliefde Praag!

Hoi,

Wij zijn 11 dagen naar Bulgarije geweest.
Super bevallen mooi weer, heerlijke stranden, grote zwembaden.
Alleen Jaimey wilde wel weer naar huis, die had last van heimwee omdat hij de poesjes miste.
Verder hebben we niet veel bijzonders gedaan.
Hier ook maandag weer beginnen met werken...

Ja zijn jullie naar plopsa geweest.
Wij zijn al een hele lange tijd geleden geweest maar vindt het wel een leuk park.

Hoera voor Kitty (leuk een nieuw topic ;-)!

Afgelopen maart zijn we met z'n drieën en Luuk in de buik op Fuerteventura geweest. Voor ons was dat alvast de zomervakantie wat daar goed kan want het is daar altijd mooi weer.
In september gaan we nog een weekje naar Ameland maar dan echt met z'n vieren. Mijn ouders zijn daar dan ook dus hopelijk ook eventjes de handen vrij. Meestal gaan we dan fietsen, paardrijden en golfen maar dat zit er met deze kleine zuigeling niet echt in, denk ik. Veel wandelen dus...

Wij gaan morgen.....jippiejajee!
Lekker 9 dagen naar Frankrijk. Heb er zin in....de auto zit al tjokvol, mensekinderen wat een verhuizing...maar goed wel leuk!!

Fijn dat jullie het ook allemaal gezellig hebben gehad.

Groetjes,
Patty mv Nynke en Mare

Wij zijn begin juli een midweek naar Zeeland geweest(kamperland). We hadden een mooi huisje/stacaravan. Was pas nieuw en er zat een vaatwasser in. Joepie. Zijn lekker naar het strand geweest en hebben veel gezwommen. Daarna zijn we doorgereden naar Limburg, vlakbij Weert. Wat een ramp zeg die huisjes. Vies, donker en koud. Maar het park was leuk en er is veel te doen in de omgeving. We zijn naar plopsa indoor geweest, echt leuk voor peuters. Verder ook hier weer veel gezwommen, naar de dierentuin geweest. En de grotten van Valkenburg gezocht.
We hadden lastminute geboekt bij Roompot, echt een aanrader als je en weekendje weg wilt voor weinig geld.

groetjes Agnes, mama van Fenne en Alef

Wij zijn 2 (heerlijke) weken naar Italië geweest. Met de vouwwagen. Naar een camping aan het Lago Megozzo. Dat ligt op ong 1 km van het Lago Maggiore.
Heerlijk weer gehad. Veel gezwommen en de kinderen speelden tot laat buiten. Iedere avond de kinderdisco. Ze hebben op en top genoten! Door het warme weer hebben we niet echt veel ondernomen buiten de camping. We zijn naar een waterval, een safari/pretpark en een markt geweest.

Groetjes, Cathy

Terug
Bovenaan