WAAR ZIJN ZE GEBLEVEN?????

A

Anoniem

Guest

HOI

ligt het weer eens aan mij of hebben meer moeders dit.

de hele bevalling vragen mensen om je heen hoe het gaat, en hoe lang je nog moet, bij sommige zelfs tot vervelends aan toe.
mensen vragen op hyves en op msn hoe het gaat en dat ze willen komen kijken, en vragen om een geboorte kaartje.

dan is het zover, je kindje word geboren, na een paar dagen voel je je beter, nou laat die visite maar komen....
...
...
...
...
...
...
...
...
ik denk dat nog niet eens een kwart van al die zogenoemde geintreseerde mensen naar hem is komen kijken.
op msn beginnen ze er niet over, mijn hyves is wel volgelopen met felicitatie's, en dat is mede dankzij jullie
maar de deur is hier niet platgelopen.
ik zal het je nog sterker vertellen, sommige familie leden zijn gisteren pas geweest

ben ik nou de enige die dit zo ondervind.

xxx martine en sem

Ik dacht al dat dat aan mij lag!

Woensdag komen ze van mijn werk langs en gister op de verjaardag van Martin zijn moeder heeft de rest van zijn familie voor het eerst Dewi gezien!
Maar inderdaad een hele hoop mensen die van te voren erg enthausiast klonken heb ik ook nog steeds niet gezien hoor en Dewi is nu bijna 8 weken... Daar en tegen heb ik op de yoga en het zwemmen ook mensen leren kennen waar ik nu ook nog regelmatig contact mee heb. Ik denk dat dat de komende periode nog wel meer zal gaan gebeuren, er verandert een hoop in je leven!

Liefs Cathelijne

/>

hoi  
bij de 1e was het echt spits met visite,en nu hebben we bijna nix gehad,wel jammer op zich vind het toch wel leuk hoor,nu komen er binnekort van het werk wat langs en nog wat kennissen maar joey is dan al bina 2 maanden dus wil maar zeggen... jammer hoor   zou het ook leuk vinden gewoon doordeweeks overdag .zit toch zo maar thuis best saai af en toe gr wendy

Het ligt inderdaad niet aan ons merk ik wel..

Van mijn familie is er ook nog niemand geweest! En van mijn werk wel een collega!
Had al mijn collega's wel eerder verwacht als mijn familie maar oke..
Shenaya is ondertussen 6 weken oud en er zijn dus idd mensen die denk ik pas komen als ze allang 1 is.

Gelukkig zijn de meeste van onze vrienden nu wel geweest op een na, maar die had een goeie reden!

Ach ja.. het is nu wel lekker rustig in huis :)

Hoi hoi,

Bij ons moeten er nog mensen langskomen voor onze zoon (nu 26 maanden) Oeps!!!!
Ach, laat dan ook maar zitten, zullen het wel niet interessant genoeg gevonden hebben.
Weten we dat ook weer!

Groetjes Bertine

we zijn natuurlijk wel rond de feestdagen bevallen, wij hadden de `1e dagen ook weinig bezoek en weinig kaartjes.

hier het zelfde

bij me zoontje was het heel druk met de visite
en geboortekaartjes kregen we dr maar liefst 119

maar nu bij onze dochter zitten me maar op 51 kaartjes
familie is wel allemaal langst geweest
en voor de rest houden we een kraamfeest de 9de februarie
maar hoeveel dr daar komen ben ik ook heel erg benieuwd naar

groetjes soraya

hoi,
ik hoor hier eigenlijk niet thuis, ben pas uitgerekend in juni, maar heb al een zoontje van bijna 2 (in maart) en eerlijk gezegd zijn er mensen die hem intussen nog steeds niet gezien hebben, hoewel ze ook anders gezegd hadden op voorhand. een groot deel van m'n familie heeft ook gewoon "gewacht" tot ik 'm meenam op een familiefeest (na zoveel maanden dus)
tsja... ik had toch liever wat minder dan wat meer bezoek die eerste weken, dus...
geniet nog van jullie kleintjes allemaal!

jasm.

Terug
Bovenaan