Waardeloos toch !?!?!?!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Nou dit is lekker...heb ik speciaal een dag gewacht met bloedprikken zodat mijn vriend er bij kon zijn als ik voor de uitslag zou bellen...kan ik de uitslag niet meer krijgen vandaag...

Heb vanmorgen bloed geprikt omdat de ongesteldheid wegbleef al een week...
Ik kon vanmiddag na half 4 bellen voor de uitslag, reuze spannend dus...Ik ben om even over vieren (het kon ook niet eerder) blijkf dat de computers met de gegevens allemaal al afgesloten zijn i.v.m. een vergadering. Of ik morgen alsnog wel wil bellen!!!!!

Nou ja, heb nu toch vriendjelief maar op pad gestuurd om een thuistest te halen, hopen dat ik nog een plasje over heb vandaag....

We zullen wel zien maar ik baal wel als een stekker!!

Groetjes Marianne

Oh, dat is irritant zeg! Nu moet je tot morgen wachten, daar hebben die mensen natuurlijk helemaal geen erg in, maar jullie zitten ermee!
Succes met testen en het wachten tot morgen, wat kan een dag dan lang duren!

groetjes Linny

Het is inderdaad erg vervelend als je er zo op rekent vandaag lekker saampjes wat te horen!

Maar je bent voor mij in ieder geval de bevestiging dat het raar is dat mijn  HA vanmorgen zei dat het een week duurt....ik word gek van dat wachten!

Ik hoop dat jullie met de thuistest meer duidelijkheid krijgen!!!

Succes!

Dat is zeker zwaar balen!!!!!!!!!!!!!!!! logisch dat je daar de pest in hebt.
Doe maar lekker zelf even een test hoor!!!!!!!!!! ik hoop voor je dat hij positief is!!!
Gemenerikken..........

Sterkte

In jou plaats zou ik een thuistest doen, want een dag is heel lang hoor. In elk geval ik duim voor jullie. Natje

Hey mar25

Balen zeg, ze weten zeker niet dat je al een week op de toppen van je tenen loopt en in spanning leeft.
Maar je kunt niet veel anders dan geduld hebben.
Ik duim voor je
Groetjes Grace

Terug
Bovenaan