Waarden na Provera

He lieve Meiden,

Ik heb vandaag de uitslag gekregen na vijf dagen slikken provera,

Oestrediol 476
LH 41,6
Progesteron 1,4
FSH 54,0

1 maart ga ik weer naar de gyn ben eigenlijk benieuwd wat hij te vertellen heeft, eigenlijk houdt het nu gewoon in volgens mij dat het niet meer gaat lukken een tweede kindje, moet zeggen dat ik de laatste tijd zo wisselend ben met mijn gedachten, het blijft lastig als je gewoon nog steeds de wens naar een tweede kindje houdt, terwijl ik toch heel erg blij ben met ons kindje, dat meen ik echt, maar goed je kan niet alles hebben in het leven, en ik wil ook niet zielig overkomen maar ben toch een klein beetje teleurgesteld, het is ook zo definitief, we kunnen geen kant op, en zullen ons er toch een keer bij moeten neerleggen. Bedankt voor het luisteren, en ik houd jullie op de hoogte.

P.s. wat ik graag wil weten zijn er ook meiden die dit hebben meegemaakt en als nog door hormonen of clomid zwanger zijn geworden.

liefs Mick

Heeee Mick,

Ik was eigenlijk de laatste paar dagen van plan om een bericht hier achter te laten om te vragen naar oa jou en nog wat mensen die mij nog kennen van toen,maar zie nu ineens een berichtje van je.

Ik weet niet wat het allemaal betekent maar vind het wel erg naar voor je,ik hoop werkelijk dat dit niet het eindstation hoeft te zijn voor jullie hoor!Wacht even 1 maart af en stel zeker al je vragen zodat je zeker weet waar je echt aan toe bent!

Ondanks dit vervelende bericht vind ik het toch leuk om iets van je te lezen,zoals je weet zit ik nog op het meiforum,alles gaat redelijk,zit nu in week 29 en heb wel veel zw schapskwalen maarre ik heb er natuurlijk nog steeds alles voor over!
Ik denk nog steeds soms aan jullie en lees zo nu en dan weer even mee,geef de moed niet op meid!!!Ik zal zeker weer voor je duimen want ik gun het jullie zo!!!!!

Liefs en hou je taai

Snoopy

He Snoopy,

Dat zullen we zeker doen, ik stel nu nog geen conclusies dat is niet goed ik wacht eerst 1 maart af, eerst even nog wat vragen stellen, van wat nu en verder.

lfs Mick

Nou Lieve Mick dat is een tegenvaller voor jullie. Je was zo overtuigd dat het nu beter zou zijn.
Ik ken trouwens iemand die midden in de overgang zwanger is geworden dus gooi je kansen nog niet meteen over de schutting. Ik ben benieuwd wat de arts te melden heeft.

Als je zo blijft twijfelen over jullie wens wil je dan nog niet eens 1 keer alles op alles zetten bv door 1 x IVF te proberen ofzo?
Ik lees namelijk elke keer twijfels en ben bang dat je er misschien spijt van krijgt.
Ik hoop dat je me nu geen bemoeial vind. Ik bedoel het in ieder geval goed. Het is gewoon niet eerlijk dat dit jullie overkomt. Ben er gewoon boos over!

X ing

Hi Mick,

Hmmmmm de waardes zijn inderdaad een beetje aan de hoge kant.., maaarrrrrrr je moet waarschijnlijk nog es bloedprikken? Ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Inge, toch niet nog een poging of ga je je voorbereiden op het sluiten van het hoofdstuk? Het is lastig, ik weet het meid, maar aan de andere kant heb ik het idee dat je deze ellende aardig onder controle hebt... Heb ik dit mis?

Veel sterkte en toch heel snel!

Terug
Bovenaan