waarheen op vakantie

A

Anoniem

Guest
Hallo, we zijn er nog steeds niet uit waar we heen op vakantie willen. Onze oudste 2 willen graag met het vliegtuig, en ik zou het ook wel leuk vinden, maar waar ga je heen?????? Ik vind het zo moeilijk, het moet in ieder geval niet te lang vliegen zijn voor de kids, en ook als het even gaat een beetje betaalbaar. Heeft iemand een leuk idee, we komen er zelf even niet meer uit. Thijs is nu 7 maanden, en heel gemakkelijk, een lust eigenlijk alles, dus daar verwacht ik eigenlijk geen problemen mee, verder krijgt hij nog 4 to 5 keer borstvoeding op de dag. Heeft iemand misschien een leuk idee voor ons? Groetjes Wendy

Hoi, hoi,

Wij gaan 15 dagen naar Zakynthos, Justin zal dan ongeveer 9 maanden oud zijn als we vertrekken (20 augustus). We hebben een appartement dat leek ons het meest praktisch en de vlucht zal ongeveer 3,5 uurtjes duren langer wilden wij ook echt niet. Echt betaalbaar is het denk ik niet (wij moesten € 1400,= betalen)  met 2 kinderen dus daar kan ik geen advies in geven, misschien kun je een reisbureau om advies vragen? Ik hoop dat je eruit gaat komen.

Suc6!

Puk

Hoi , heb afgelopen week veel liggen surfen en bladeren in de boekjes, wat een keus is er. We weten het eigenlijknog altijd niet. Naar griekenland lijkt me leuk, maar heb ook al reacties gehad dat het er erg warm is in Juli, en we gaan toch met de kleine.   In Malorca schijnt trouwens al bijna alles vol te zitten zeiden ze op het reisburi. Was zelf 'n beetje aan spanje aan het denken omdat het niet zo lang vliegen is, maar uiteindelijk maakt dat niks uit. Misschien nog iemand tips? Hoor het graag Groetjes Wendy

Sorrie, heb helaas geen tips voor je!
Er is zoveel leuk ja, maar met een kleintje word het toch al wat moeilijker he!
Willen jullie wel perse ver weg? Anders kun je ook lekker in nederland (of belgie ofzo) blijven, kan ook leuk zijn.
Maar ik snap ook wel als je graag echt naar het buitenland wil hoor, zou ik ook wel zin in hebben.

Succes met uitzoeken en ik hoop dat je nog wat tips krijgt hier!

(heb je trouwens al eens op internet gezocht naar vakanties in het btl, gericht op kleine kinderen?? Misschien vind je dan wat leuks! Of op het reisbureau vragen wat hun adviseren.)

Hoi.
Wij gaan zelf naar de ardennen dit jaar omdat ik liever niet met Teun (5 mnd) ga vliegen.
Hij heeft best veel gehuilt en dan vooral als ik in de winkel kwam of als er mensen in de buurt waren die zich dan lekker konden bemoeien! Dus beetje trauma`s ofzo
Ik heb gehoord dat Menorca (als ik het goed schrijf) heel goed moet zijn.
Dat stond laatst in de kampioen van de ANWB.
Dat moet het kindvriendelijkste eiland zijn.
Het is maar ongeveer 2 uur vliegen dus lijkt me nog wel te doen.
En lekker weer!
Ik houd het in mijn achterhoofd voor volgend jaar.
Veel vakantiepret!!
Groetjes Mikkie.

Hoi,
Ik wil ook niet vliegen met baby. ik heb ooit eens in een vliegtuig gezeten met slecht geregeld luchtdruk, krijsen dat de kids in het vliegtuig deden (oorpijn) en ik heb een keer 10 uur maast een huilende baby gezeten. Ik vond het erger voor de moeder dan voor mezelf.
Wij gaan naar Engeland met de auto. Naar 3 verschillende groet stacaravanparken. Naar Calais is maar 4 uur rijden, daarna een dik uur met de boot, en dan nog 2 uur rijden naar de eerste verblijfplaats. Dat lijkt me allemaal redelijk te doen,
iemand had het hierboven over Griekenland in juli, inderdaad kan het daar dan snik en snik heet zijn.
Succes\
groeten Elke

oooh, heerlijk: vakantie!!!! Was het maar zo ver, heb er enorme zin in - dit jaar voor het eerst met kind! Spannend.

Wij gaan meestal naar Frankrijk, we zijn dol op verschillende delen van dit land, juist omdat het zo divers is.

Dit jaar gaan we naar De Lot, dat ligt in het zuid-westen van Frankrijk. We verblijven dan in een appartementje bij een oude Franse boerderij (gerund door Nederlanders) met minicamping, zwembad  en tuinrestaurant! Superleuk!! (zie www.lesgonies.org)

Veel voorpret gewenst!!!!

Wij gaan naar een prachtig appartement midden op de Veluwe, van alle gemakken voorzien! Wasmachine, droger en een beeldschoon kamertje voor Joran.  Zwembad op fietsafstand en een leuk dorp met iedere woensdagavond feest voor jong en oud. Balkon met zon in de namiddag. wat ook een voordeel is dat we niet hoeven te pakken, dus een low-stress vakantie. WIJ BLIJVEN THUIS....

Terug
Bovenaan