Waarin krijgen jullie kleintjes diksap?

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Ik heb een vraagje: Mijn zoontje krijgt nu diksap uit de difrax fles (6,5 mnd) met de medium speen maar verslikt zich steeds maar uit de small speen krijgt hij het er niet uit.
Hebben jullie een tip voor mij?

Groetjes Linda

hoi
ik geef anouk sap en thee uit zo,n tuitbeker(niet 1 waar ze zelf moet zuigen).eerst deed ik het in haar fles,waar ze ook melk uit krijgt maar dat wou ze niet.die tuitbeker gaat goed.anouk is van 28 juni 07.
gr petra

Hallo Linda,

Onze dochter krijgt melk uit zon grote Difrax fles met m-speen en ze krijgt diksap uit zon kleinere Difraxfles met een s-speen, bij haar lukt dat nog wel..

Groetjes Chantal

Hoi,

Stijn krijgt nog geen diksap maar wel thee. Dat is net zo dun. Dat drinkt hij gewoon uit een bekertje. Net als water en smoothie. We willen hem geen fles aanleren omdat hij daar normaal ook niet uit drinkt en een beker is het beste voor de mondmotoriek i.v.m. leren praten. Onze tweede dronk veel uit een tuitbeker en daarmee gaan we nu elke week naar de logopediste.

Groetjes van marloes

Dylano krijgt uit een bekertje van Nuby.
Met een rietje erin.
Gaat hem goed af!!
Met een tuitbeker ken hij (nog) niet overweg...
Ten 1e gaat het veelste hard voor hem, en ten 2e weet hij niet dat hij hem omhoog moet houden om te kunnen drinken.

@ Marloes: erg knap hoor dat Stijn al uit een bekertje drinkt
Maar houdt hij die al zelf vast??
En wat voor bekertje is dat dan??

Groetjes Debby.

Hoi,

Stijn drinkt uit een heel simpel kunststof bekertje. Maakt hem niet uit welke. De eerste paar keer ging het erg vlug, maar nu weet hij hoe hij ermee moet omgaan. ik doe er steeds een laagje drinken in en af en toe gooit hij het over zich heen. Daarom nog maar niet te veel er in doen. Zelf doen gaat ook steeds beter.

Groetjes van Marloes

Hoi Allemaal

Bedankt voor jullie reacties. Vandaag heb ik nieuwe small spenen gekocht en daarmee ging het wel(de andere was gewoon verstopt!) Slim he.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan