waarin slaapt de baby?

A

Anoniem

Guest
ik heb een klein vraagje? Ik heb de babykamer nu klaar met een   ledikant en geen wiegje. nou wordt aangeraden om je kind de eerste paar weken bij je op de slaapkamer te laten slapen?   Maar waarin slaapt het dan? Ik ben bang dat het ledikant niet bij ons op de kamer past, moet ik dan nog een wiegje kopen? Ik zag bij de prenetal ook zo'n rieten draagwieg is dat voldoende? misschien een domme vraag maar ik weet het even niet.

Ik heb een wiegje geleend van mijn nichtje voor die korte tijd dat ons kleintje bij ons op de kamer slaapt. Bij Prenatal hebben ze ook een simpel wiegje voor 100 euro. Is te doen.. Al staan er op marktplaats ook genoeg hoor. Enne IKEA! Ook handig. Het hele bedje naar de slaapkamer verhuizen doen maar weinig mensen denk ik.

gr.Ing

Hoi,
Onze oudste twee sliepen gewoon tussen ons in, helemaal bovenaan in ons bed.
Nooit geen gedoe, of meteen in hun eigen bedje wat op het kamertje naast ons stond.
Nu we onze derde verwachten, en alle kamers zijn veranderd, slapen we zelf op zolder.
Daar zet ik gewoon de kinderwagenbak naast ons bed als het nodig is.
Die is nieuw, en volgens mij gebeurt dit ook vaak hoor.
Lekker makkelijk lijkt me.
Maar we gaan ook zeker proberen om meteen in het eigen bedje te slapen hoor!!
Groet R, nu 31 weken en 2 dagen.

Hoi

Ons kindje heeft 4 weken bij ons op de kamer geslapen in de reiswieg.
Dat ging heel erg goed en als je zelf nog op bed ligt na bevalling kun je je kindje lekker bij jouw op bed zetten.(en je kunt er veel na kijken zonder zelf uit bed te moeten).
Dus ik zou zelf geen dure wieg aanschaffen ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Groetjes Joyce

Ik had een rieten mand geleend van een collega en die gewoon op een laag (stevig) tafeltje gezet in onze slaapkamer.  Als je echt veel geld wil gaan uitgeven aan een wieg kan je maar beter een grote nemen want anders betaal je wel heel veel geld oor een hele korte tijd. Ons zoontje heeft tot ongeveer 3 maanden in het mandje gelegen, toen is hij verhuisd naar zijn eigen bedje!

Groet, Juul

hoi hoi
ik denk dat dat voor iedereen verschilt hoor,ik heb nu 5 kids en ben zwanger van de zesde maar die van mij hebben nooit bij ons op de slaapkamer gelegen.je moet gewoon doen wat je zelf prettig vindt maar persoonlijk vindt ik het onzin dat ze het aanraden.
liefs sil

hoi,

Bij mijn 1e had ik een wiegje geleend maar nu lukt dat niet. Aangezien ze niet lang in een wiegje liggen wil ik geen wiegje kopen dus wil nu de reiswagenbak gaan gebruiken, heeft mijn vriendin ook gebruikt.

gr
Marielle
22w4d

Onze knul heeft de eerste paar weken bij ons op de kamer in de reiswieg vd wandelwagen gelegen.
Ging perfect en hij ligt lekker knus en beschermd.

Succes! Groetjes,Patrice

Terug
Bovenaan