waarin slapen jullie babys

hmimes

New member
hier heb ik vandaag zomerslaapzak gekocht
en romper lange mouwen die ik opvouw als ik twijfel. Lijkt me zo zielig korte mouwen in de nacht .
Dek hem met hoeslaken met een fleecedekentje erin .
 
Dean en Jack slapen nu in een rompertje korte mouw en al een tijdje in een zomerslaapzakje maar die is niet heel erg dun. Ook nog een lakentje. Deken heb ik eraf gehaald, was veel te warm.

Hun kamer is de hele dag warm, de zon staat ook de hele dag op hin kamer. Wij wonen in een hoekhuis en hun kamer zit op de hoek. Wel voel ik even voor het naar bed gaan of ze niet koud zijn maar beter iets te fris (niet ijskoud natuurlijk) dan veels te warm.

Liefs
 
Op het moment een romper zonder mouwen, een pyjama truitje, een dunne slaapzak en een lakentje tegen het omrollen.
Slaap hij nog bij jullie op de kamer?
 
Als zo warm is romper korte mouw met slaapzak en anders doe ik er een pyjama shirt lange mouw over
 
Blijf ik ook lastig vinden omdat de temperatuur ook zo schommelt. Hier in domper lange mouwen met spietje eroverheen en dan in slaapzakje. Twijfel nu om toch weer een dekentje eroverheen te leggen.
 
Met die warme dagen is het 's avonds op Julia's kamer 24 graden, in de ochtend 21. Ik leg haar in bed in een rompertje met korte mouwen en een zomerslaapzak zonder mouwen. Wanneer ik 's nachts wakker wordt leg ik nog een lakentje over haar heen omdat het dan al wat afgekoeld is.
 
Terug
Bovenaan