Waarin slapen???

A

Anoniem

Guest
Waarin slapen jullie kids?

Mijn mannetje is 9 maanden en slaapt in een romper, shirt, dik slaapzakje met mouwen onder een laken met deken. Soms vraag ik me af of dit niet te warm is en of ik nu bv de mouwen er weer moet afritsen???

Advies iemand?

Liefs

Onze dochter is 9,5 mnd en slaapt ook al enkele maanden in een slaapzakje, zonder gaat ze echt niet slapen!
Ze ligt er in een romper in, meetal gewoon met korte mouw, hier doe ik geen kleertjes meer over aan.
Haar slaapzakje heeft ook mouwen en is dik / gevoerd. Verder ook net als jou een deken en laken over.

Je kunt aan de temp in hun nekje voelen of hun temperatuur goed is (niet te warm / te koud). Als ze transpireren zou ik wat weglaten. Bij twijfel aan koude, ook in nekje voelen, want koude handjes en wangen is niet erg.

Hoi!

Maudy slaapt op een erg koud kamertje, slaapt in een pyamaatje (kon ze niet laten hangen!!!) met lange mouwen en pijpjes, een gevoerd slaapzakje en een dekbedhoesje met daarin een dekentje................
Ik heb haar wel eens getempt als ze wakker wordt in de ochtend en dan is ze keurig 36.7 graden.
Als het weer gaat vriezen, god mag hopen van niet, krijgt ze nog een extra dekentje.........ze heeft altijd een fris koppie en handjes, maar verder is ze lekker warm..........

Liefs Rimke

Hoihoi,

Evy is 9,5 maand. Ze slaapt eigenlijk al vanaf geboorte in een slaapzak. We hebben winter- en zomerslaapzakken. Ik heb winterslaapzakken met en zonder mouw.
Momenteel ligt ze in een fleece pyjama in een winterslaapzak zonder mouwen onder een laken/dekentje.
Ze heeft vanaf geboorte al last van koude handjes. Maar daar haar nekje lekker warm is en ook haar ochtendtemp normaal is, laat ik het zo.
Ben te bang, idd, dat het anders te warm wordt voor haar.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

hallo

mijn mannetje is nu 7mnd en slaapt in een katoenen pyama in een slaapzak zonder mouwen en heeft een dekentje,
wel laat ik vaak het pyama broekje uit.

Maar zijn die slaapzakken wat met mouwen?
ik heb er wel even bijgestaan maar ik heb hem altijd een pyama jasje aan en dan leek het mij allemaal een beetje teveel van het goeie.

En trouwens mijn kleine mannetje ligt ook regelmatig bovenop de dekens ipv eronder wat een acrobaat.

groetjes mascha

Bedankt voor jullie reacties. Heb er zeker wat aan en merk dus dat ik hem niet al te veel aandoe in bed.

Ik vind de slaapzakken met mouwen ideaal!!! Maar denk maar dat ik nu het niet meer vriest de mouwen eraf haal.

Ben zo bang dat hij snachts weer wakker gaat worden....maar wie niet probeerd....hahahha

Terug
Bovenaan