Waarmee je kindje laten tekenen??

Hoi moeders!!

Een tijdje geleden heeft dit al eens op het forum gestaan... maar ken het nergens meer terug vinden dus vandaar dat ik het nog een keertje vraag.

Mij dochter is bijna 16 maanden en vind het ontzettend leuk om te tekenen (krassen ect) waarken ik haar het beste mee laten tekenen?? Waskrijt?? <--- in de winkel staat pas vanaf 3 jaar!!

Ken iemand mij helpen....

Alvast bedankt!!
 
mijn zoontje (18 mnd) vind het ook heel leuk om te krassen.
Ik heb van Bruynzeel kleurpotloodjes vanaf 2 jaar. Die zijn wat kleiner en dikker (makkelijker vasthouden).
Ook vind hij vingerverven leuk. Maar let wel op dat ze oude kleren aan hebben, want alles zit dan onder.

groetjes Ilse
 
Hoi Zoethartje,




Het heeft natuurlijk van alles te maken met aansprakelijkheid van de
producent. Zolang jij je koter niet toezichtsloos laat kleuren (en zij
daarbij terloops 4 krijtjes naar binnen werkt) is er natuurlijk niets
aan de hand.



Tip: Bij de hema (geloof ik) en wat
andere winkels heb je douche krijt / verf wat de kinderen op de
tegeltjes / zichzelf kunnen gebruiken, zonder dat het vlekken
achterlaat of giftig is.



Mijn dochter (10.5m) kan nog niet tekenen maar vindt de krijtjes helemaal geweldig tijdens het douchen.

 
hoi

ik heb pas inde winkel een kadotje gehaalt voor mijn nichtje en dat waren klein duipjes en dat zijn diike  korte stiften op waterbasis zodat ze nergens vlekken achter laten zijn gewoon in de speelgoedwilkel te koop maar ik weet niet meer welk merk.

groetjes kristel 2lingmama
 
Hoi Sabine,

Tis natuurlijk zo dat er wel een waarschuwing opstaat he niet gebruiken onder de 3 jaar!
En als jij je kind van net iets meer als een jaar dat in ze mond gaan duwen en weet ik veel wat... dat begrijpen ze nog niet he...!! En ik ga een kind van iets meer als een jaar natuurlijk zoiets niet geven !! Als ze nou een jaar of 2 was was het toch een iets andere verhaal... dan ken je duidelijk maken dat het gevaarlijk is... maar niet zo een kind van een jaar!

 
Terug
Bovenaan