waarmee slapen jullie babys nu ?

Hier romper korte mouwen (zonder trui, broek en sokken) Nog een dikke slaapzak en een lakentje en een heel, heel dun dekentje.

Het is in de nacht nog best koud en Dean en Jack wurmen zich onder de 'dekens' vandaan, vandaar nog een dikke slaapzak.

Heb van het weekend zomer slaapzakjes gekocht (langer en zonder mouwen) maar daar gaan ze pas in als het s'nachts warmer is.

Liefs Lynn.
 
ons kamer is aan de zuidkant dus eigenlijk gehele dag best warm . Eerst lange mouwen slaapzak maar denk dat dat te warm is . En ook met denkentje erbij . Blijft moeilijk .
 
een pyjama of shirtje, slaapzak korte mouw en dan 2 dekentjes in een dekbedhoes. ze heeft het niet heel warm dus ga ervan uit dat het nog prima is.
 
pyjama en nog steeds ingebakerd moet er eigenlijk mee stoppen van het cb maar hij word dan zo vaak wakker. Hij ligt onder een lakentje en twee dekentjes. Als het zo warm blijft ga ik denk ik een dekentje weg halen.
 
@ babyglenn die van mij lag ook ingebakerd in een puckababy . Ik stelde het afbouwen uit . Vondt het ook zielig lastig etc . Maar op een nacht is hij gaan draaien gelukkig hoorde ik dat en slaapt hij nog bij ons . Dus van de schrik sinds toen dat ding eruit .
Slaapzak aangeachaft met en zonder mouwen het is echt wennen veel wakker maar het moet !
Veel suc6
 
xilyano draait nog niet, dus het gaat nog. Ik werk vier dagen in de week en sta er alleen voor dus ik heb mijn nachtrust wel nodig. Hij is altijd al om 5uur half 6 wakker om te drinken. Maarja ik weet het, ik zal er ook aan moeten geloven. Ik heb het ook al wel een keer een paar dagen geprobeerd hoor, maar toen was ik zo moe dus snel dat ding maar weer aangedaan.
 
Terug
Bovenaan