waarneer mag ik nou bevallen hihihiih

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ben het nu echt wel zat aan het worden ben nu 40weken en 5dagen en dat is iets wat ik
niet had verwacht en elke keer naar het ziekhuis voor echo;s en vruchtwatercontroles begint nu ook niet leuk meer te worden volgende afspraak is maandag en bah geen zin meer in was woensadg gestript maar helaas geen resultaat vanmorgen beetje gestript want gyn wou dit eigenlijk niet doen maar ik wil niet ingeleid worden heb ik bij me eerste gehad  dus ik zei ik heb liever strippen dan inleiden ik had nog steeds 2 cm ontsluiting er is dus niks bijgekomen en had gehoopt op 1 of 2 cm erbij maar helaas vruchtwater was hetzelfde als woendag dus eigenlijk had ik zoiets van wat doe ik hier als je jullie toch niks doen.
mijn 1ste was bij haar handen en voeten compleet paars en uitgedroogt en nu heb ik weer zo weinig vruchtwater gelukkig beweegt ze wel heel goed dus dat is voor hun het belangrijkste maar ze hebben mij gezegt we laten je niet lopen tot 42 weken nou ik zie dit dus wel een beetje gebeuren eerst zeggen en dan niets doen sorry vor mijn gezuer hoor hahaha
wel heb ik vrij veel samentrekkingen en gisteren slijmprop verloren
dus hopelijk komt het opgang vandaag of het weekend kijk er zo naar uit maar ja wie niet hihiihi
als ik maandag nog geen kindje in me armen heb en ik ben maandag bij de gyn zal er wel gepraat gaan worden over inleiden dan ben ik 41 weken.
maar hopelijk haal ik die afspraak niet meer

nou iedereen veel sterkte
gr linda mv romy18mnd en 40wk5 zwanger

Hai hai

Hier nog een die 40 weken en 5 dagen is en ook vol smart wacht,

Het enige sleutelwoord lijkt wel : wachten.

Dinsdag gaan ze me proberen te strippen, lijkt me kanp want mijn man komt er geen eens in maar goed.
Hopelijk zet de bevalling spontaan in van te voren en anders wordt het inleiden...

Succes

jacomien
40 weken 5 dagen

Hai Linda,

Begrijp precies hoe je je voelt!
Bij mijn eerste ben ik ook ingeleid en ik ben vandaag 40 wk 3 dg van mijn 2e...... ik baal vreselijk want ik wil onder geen voorwaarden weer ingeleid worden!!! Ik vond het afschuwelijk!!! Maar ben jij al gestript? Ik heb mijn vroedvrouw bijna moeten smeken of ze alsjeblieft wilde voelen of m'n baarmoedermond al verstreken was. Dat heeft ze uiteindelijk gedaan. En  ja, hij was voor de helft verstreken en ik had 1 cm ontsluiting. Hebben ze jou al voorgesteld de vliezen te breken? Hou me even op de hoogte. Ik mag maandag weer op controle en ga ik ook vragen of ze willen strippen. Dat zie ik wel zitten want ik word steeds chagrijniger en mijn vriend en zoontje worden niet blij van mij....

succes!

groetjes Kim
mv Pepijn 19mnd en 40wk3dg zw

hey kim

ja ik ben afgelopen woensdag gestript en vandaag ook maar hij stopte vrij snel omdat het
nu vrij zeer deed maar ben vandaag dus beetje gestript
nee ze hebben mij nog niets voorgeteld over de vliezen breken ik denk dat dat misschien maandag word als het nog nodig is.
ja ik wordt ook met de dag chagerijniger maar nog niet zo zeer op het gezin hier maar ben wel stiller sávonds.
romy is geluklkig erg tervreden met alles en joost me vriend(zijn niet getrouwd)die begrijopt het gelukkig wel ben daar wel blij om er zijn ook mannen die erg volgens mij niet zo tegen kunnen kan het mis hebben.
nou laten we dan maar samen hopen dat we niet worden ingeleid he hihihi

hou je op de hoogte

groetjes linda mv romy18mnd en 40wk5

hey kim

hoe lang duurde het bij jou bij de eerste toen je werd ingeleid tot aan de bevalling.
zou het bij een tweede anders zijn vraag ik me dan af .
ik heb woensdag gel gehad toen niks
donderdag gel gehad en de hele dag vreselijk pijn voor 1 cm het is omdat ik koorts kreeg en dat ze er tempo achter gingen zetten maar anders was ze er denk ik vrijdag pas.

gr
linda

Ik herken je verhaal. Bij mijn eerste had ik ook te weinig vruchtwater en ben toen ingeleid met 42w2d. Ze wilden mij laten lopen tot 43 weken, ben je helemaal krankjorum!!!! Maar mijn vruchtwater bleek gewoon te zijn verdwenen en hebben ze er wat water bij gespoten. En ook de belofte gedaan, we laten je niet weer zo lang lopen. Maar het ziet er naar uit dat dit weer gebeurt. Ook ik wordt a.s maandag gestript. We moeten ons niet op de kop laten zitten en voor ons zelf opkomen!!! haha.

Nou ik ben heel benieuwd hoe het bij jouw afloopt, houdt je ons even op de hoogte???
Succes!!!

Groetjes Trienke 40w4d

Hai meiden!

Ik heb het even nagevraagd en ik krijg te horen dat 41,3 wel normaal is om te starten met strippen.... en nog 1x bij 41,5 en dan eventueel de vliezen breken bij 41,6. Ben benieuwd, ik ga het morgen bij m'n eigen praktijk vragen.

Maar de eerste keer ingeleid ging als volgt:
ik ben met 42,1 opgenomen, 's ochtend gel, 's avonds rond 10 uur slijmprop verloren en de eerste weeen. Toen heb ik m'n vriend gebeld, die kwam meteen. Maar de verloskundige zei dat ik  maar moest proberen de nacht door te slapen..... Rond 4 uur kwamen ze mijn kamer binnen (ik lag aan de monitor) en zeiden ze dat er toch een infuus moest worden aangesloten. Ik schrok me dood! Toen ging het heel snel, een vreselijke weeenstorm, ik ben een paar keer flauwgevallen, na 1 uur kreeg ik eindelijk pijnstillling en toen was het hanteerbaar. Rond 9 uur had ik volledige ontsluiting en mocht ik gaan persen, zonder persweeen.... Pepijn is vervolgens om 10.23 uur geboren!

Als ik er nu aan denk krijg ik alweer de rillingen, zeker omdat het je allemaal zo overvalt de eerste keer.

Ik ga volgende week echt mijn best doen om op een andere manier te bevallen.

Jullie ook succes!

Gr Kim

Terug
Bovenaan