Waarom ben ik toch zo onzeker???

Hai allemaal,

moet gewoon ff mijn ei kwijt. Ik ben gewoon zo onzeker ik voel voor mijn gevoel helemaal niks! Ben morgen 7 wk zwanger maar eigenlijk niet echt ergens last van! Zijn er meer die dit hebben? Ik word er zo onzeker van. Wil gewoon iets voelen. Misschien moet ik blij zijn dat ik niet misselijk enzo ben maar ik word er echt onzeker van.

Gr. Tamjo

Hey Tamjo,

had bij mijn vorige zwangerschappen ook nergens last van. Wees blij dat je niet misselijk bent, ken mensen in mijn omgeving die alleem maar boven de wc konden hangen.
Ik kan me wel voorstellen dat je je hierdoor onzeker voelt, je hebt nog niks tastbaars ja alleen een zwangerschaptest. Die onzekerheid zal vast afnemen als je de 1e echo hebt gehad!

Groetjes Anne
mama van
Levi 9 aril 07,
Jessie 30maart 09 en
??? 8 maart 2011

Thnx voor je reactie! Kep donderdag mijn eerste echo. Pfff de week kan mij niet snel genoeg gaan. En ik ben idd ook blij dat ik niet misselijk ben.

Gr. Tamjo

Hoi,

Kan me voorstellen dat je onzeker bent, maar of dat door gebrek aan klachten komt? Het is heel normaal om onzeker te zijn als je net zwanger bent.
Succes met de echo, nog maar 1nachtje slapen ;-)

Gr MJ

Net bij de vk geweest en ze heeft mij gerust gesteld de klachten die ik heb heel moe en veel honger en als ik wat eet na drie happen geen In meer zijn toch echt zwanger klachten. Mocht gelijk gaan bloed prikken en morgen de echo. Pfff zo spannend maar ben wel gerustgesteld.

Gr. Tamjo

spannend zeg een echo!
Laat je weten hoe het is gegaan?
Weet niet hoe het is om geen klachten te hebben maar lijkt me wel moeilijk ook al zegt het natuurlijk niks! en geloof me...die klachten zijn ook niet alles hoor!!

Groetjes Annemiek mama van
Joris 23-10-2007
Elias 22-03-2009
en? 18-03-2011

Terug
Bovenaan