Waarom ben ik zo emotioneel

Hai allemaal,

Ik moet gewoon ff mijn ei kwijt. Vorige week woensdag de 20 wk echo gehad, alles was goed alleen ze kregen het ruggetje er niet goed op en dat was wel belangrijk om de wervelkolom te bekijken. Daarvoor moest ik dus de dag erna terug komen, best spannend eigenlijk. En toen hadden ze ons eerst verteld dat we een meisje krijgen, dit dachten wij zelf ook al maar toen ze later nog een keer keek zag ze dus dacht ze een piemeltje. We hadden echt even zoiets van ok haha uuuh ok ja wat is het nou, Ze kon ons dus geen zekerheid geven en mochten de volgende dag terug komen. Daar bleek dat alles goed was met het ruggetje en dat we toch echt een heerlijk mannetje gaan krijgen, Hartstikke leuk!

Maar eenmaal s avonds werd het mij toch allemaal even teveel en kwamen denk ik toch alle spanningen eruit. Ik kon wel blijven huilen, vrijdag was dit ook nog het geval. Terwijl ik echt heel erg blij ben want alles is goed met ons mannetje.

Maar lekker een weekendje weg geweest en eigenlijk is het goed gedaan met mij, begin ik vandaag weer met werken biggelen zo weer de tranen over mijn wangen. Wat is dit nou? Ik ben gelukkig, krijg een gezonde zoon en voel me verder prima in de zwangerschap maar toch die tranen. Pff nu ik dit tik kan ik zo weer beginnen.

Moest gewoon mijn ei kwijt. Herkent iemand het?

Liefs tamjo

Hey,
Ja dat hoort er gewoon een beetje bij, ik heb woensdag de 20wk echo gehad, alles ok en we krijgen een meisje, heb de hele dag de tranen hoog gehad, denk spanning die eruit komt!
Vrijdag werd de middelste geopereerd aan een liesbreuk en besneden, nou ik heb me toch een partij gehuild, ze kwamen elk kwartier doorgeven hoe het met hem ging en dat was heel geruststellend maar ik bleef emo!
Je hormonen zorgen toch wel voor een achtbaan soms, ook al heeft het soms geen duidelijke reden!
Als je moet huilen dan laat hetmaar lekker komen, beter eruit dan erin!
Ik ben er eigenlijk wel blij mee soms, kan namelijk al 2jaar niet huilen, dus is soms best een opluchting,,haha
Liefs MJ

Laat die tranen maar lekker gaan,
hoort er helemaal bij.
Hier kan ik ook om het minste of geringste huilen haha bij csi heb ik afgelopen maandag ook zitten huilen en dat is me daarom nog nooit gebeurd.
Het eten brande vorige week aan en hup daar ging mams...

Laat maar lekker gaan dan ben je er vanaf!!

Liefs Mini

Eigenlijk zoals hier boven al vermeld staat en zoals jezelf ook al schreef zijn het de spanningen en de hormonen denk ik. Bewust of onbewust ben je toch erg bezig met die 20 weken echo...Je wilt weten of alles goed is.

Ook ik heb dat ik veel emotioneler ben dan anders en net als mini om de haverklap kan huilen als ik iets op tv zie...

Lekker laten lopen...

Gr. jajo

Welkom bij de club van hormonen !! haha!
Denk dat het heel normaal is bij ons zwangeren maar het is soms inderdaad wel vervelend!
Niet te druk om maken, hoort er nou eenmaal bij.

Liefs

Terug
Bovenaan