Waarom doen we het toch

Hoi lieve mama’s,

Waarom testen we onszelf toch met een early test en zijn we vervolgens teleurgesteld als deze negatief is? ?. Ik wou dat ik gewoon geduld had tot de NOD…
 
Ja is herkenbaar? ik had dat ook ik teste elke dag 6 dagen voor nod tot een week later na nod? maar elke dag was het wel positief ?
 
Inderdaad gewoon niet doen haha.. eerlijk gezegd vind ik het niet zo moeilijk. Ik zit vandaag op m'n 3e NODdag, ik had dinsdag of gisteren ongesteld moeten worden.. maar nog niet ongesteld. Ik heb nog niet getest omdat m'n man in het buitenland zit en morgenavond komt hij terug. Dan testen we.
Ik vind die spanning juist wel heel leuk ofzo. Ik denk dat ik zwanger ben, maar misschien word ik vanmiddag toch ineens ongesteld. Het kan zomaar eens een paar dagen te laat zijn dus t kan nog alle kanten op.

Ik kan ook nu een zwangerschapstest uit de kast pakken en testen, maar ik wil graag tot morgen wachten en dat lukt me eigenlijk prima. Die spanning vind ik heerlijk! Ik test nooit voor mn NOD, altijd pas 1 a 2 dagen later.
 
Terug
Bovenaan